Bio

1kommentarer

Klockan ar 10. 25 och jag ar jatte trott. helt otroligt! Man ar helt slut, har val med tidsomstallningen att gora. Man har val precis vant sig nar det ar dags att aka hem. Typiskt :)

Igar va vi pa en marknad. Skrev om det lite om det sist. Det finns en folk som lever som dom gjorde pa 1800-talet, Med hastar och grejer. Dom ska inte ha nan el, men man blir lite snurrig nar man tror att dom ar "gammalmodiga" och sen ser dom sta med en mobiltelefon. 
Kopte med oss lite kott hem darifran.
Akte hem, startade grillen och matlagningen var i full gang.
Det kom 2 personer till, Gary och James. 
Vet inte, men tror att Gary o Ulla har natt ihop och James ar hans son. 
Trevliga men nivan var inte speciellt hog. Mycket skamt under baltet. Kanske ska vakta sin tunga nar man traffar nya folk men det kanske bara jag som tycker sa. Sen kakade vi, drack lite ol och vin och sen va klockan massor, typ 00.00. Langsta kvallen vi haft har :) Sa da var det bara att krypa ner.


Idag var det planerat att vi skulle aka till nagra olika vingardar sa vi satte oss i bilarna och borjade kora. Kom ut pa vischan och nar vi kom till forsta stallet var det stangt. Vi tog sikte pa nr 2, likadant dar.. STANGT!!! Riktigt komiskt, alla stallen var stangda. Ulla hade kollat upp vilka vi skulle aka till pa internet men maste missat att det var paskdagen.
Nar vi bestamde oss for att ge upp tog vi en omvag hem for att passa pa att se oss omkring o hur det ser ut har. Finns sjukt snygga hus, stora slott.
Men vi ungdomar orkade inte hanga i sa lange sa vi tog en bil och akte hem. Skulle handla mat for att grilla. Men vi gick pa det igen.. STANGT!!! det fick bli pizza. 
Kopte med oss 3 Large, riktigt stora. Vi delade 5 personer pa dom 3 o det blev anda mat kvar.. Fattar inte hur mycket dom ater har...

Snabbade oss och akte bort till bion. "Knowing" var det som gick. Mycket bra film, fattade inte riktigt allt men det mesta.
Lite konstigt slut men jag sager inte mer om det ar sa att ni ska se den.
Kan ju beratta att den handlade om en skola for 50 ar sedan. Dar en klass skulle rita vad som trodde var framtiden, varav en tjej enbart skrev massa siffror. Pappren la dom i en stor kapsel som dom sen gomde och efter 50 ar tog dom fram kapseln och en kille fick pappret med siffror pa, sen hande de lite grejor som jag inte vill saga ifall jag sager for mycket. Se den!!!

Nu ska jag ga o lagga mig i min "skona" sang. Langtar hem till MIN sang. Sa jag orkar med morgondagen. Ar ju bara imorn och tisdag kvar. Onsdag maste vi va pa flygplatsen typ vid halv 3 tiden pa eftermiddagen. Flyger 17. 45 och ar hemma 11. 30 (svensk tid) pa torsdag. 
Da Sara, blir det nog mycket prat.. :)

GOD NATT!!! 


1 kommentarer

saara

13 Apr 2009 17:28

Det låter som ni nyttjar dagarna till max iaf :) Det är klart att ni ska komma och grilla, vi har ju de vita möblerna på baksidan också du vet :) Som sagt är jag ju hemma hela dagarna långa så du kan ringa när du vill och jag är redo ;) Kramkram!

Kommentera

Publiceras ej