Down Town

1kommentarer

Tredje dagen och vad blir det idag????  Shopping... igen :)
Solen tittar fram lite grann, kanske blir lite annat an bara shopping. CN tower blir bra om det ar sol = manga, bra kort.

Lag lange i sangen, har varit nastan forst upp alla tidigare dagar men idag tankte jag att dom andra skulle fa vanta pa mig. Men vem ar anda klar innan alla andra???
Prinskorv o aggrora till frukost det ar fina grejor. Men jag tror jag kommer vara ganska trott pa agg nar man kommer hem. Tror jag ska ta nagot annat till frukost imorgon. Visst det ar bra att ata agg o sa for man star ju sig ett tag. Men det ar inte kul varje dag.

Ska Down Town idag igen.
Var ju pa square one igar men vi trodde nog att det skulle vara battre affarer an det var. Det var OK men inte mer. Sa idag far det bli Down Town och se om man hittar natt att kopa. Maste ju komma hem med nagot iaf. Kan ju inte aka sa har langt och komma tom hant hem. Far bli skarpning.

Far vara bra for denna gang. Ska gora mig klar for att ta taget.. snart hoppas jag...

1 kommentarer

saara

08 Apr 2009 21:10

Det är klart att du måste köpa med dig något hem! Du måste ju ha nått att skryta med ;)

Kommentera

Publiceras ej