Helgen är slut

1kommentarer

Japp då var det söndag kväll och denna helg och ledighet är snart till ända. Känns lite jobbigt att behöva gå upp i tid och ta sig till jobbet. Men det blir väl så när man varit borta ett tag.

Idag har vi inte hunnit med så mycket mer än att ha kalas för Tobias, han fyller år (idag).  Eftersom vi inte tog oss upp i tid idag heller. Herregud, hur ska det gå imorn???

Igår va Sara och Matte här. Dom kom nån gång runt 13 tiden, kanske, så åkte vi bort till Mc- konsult. Det var "MC- dagar" där i helgen. Kollade på en som körde mc, och gjorde massa trick. Körde på bakhjulet, körde utan att hålla i styret och när han skulle gå av gjorde han en volt över styret. Helt livsfarlig kille!
Tänkte åka till Sockerbruket, för där hade dom öppethus, och lyssna på min bror som spelade med sitt band Insomnia (www.myspace.com/insomniaswe) men tyvärr, som dom flesta gångerna, var vi inte så snabba så vi missade det. 
Åkte till Roma och käkade istället. Mycket gott eftersom man enbart hade fått i sig en macka den dagen.
Kaffetarmen sög lite efter maten så det fick det bli, hemma. 
Matte och Sara åkte hem och hämtade lite saker för att sedan komma tillbaka.
Vi spelade spel, drack vin och öl och hade skit kul hela kvällen. Va jag skrattade!!! Det måste vi verkligen göra om.
Det är väldigt skönt att bara sitta hemma hos nån, ta det lugnt och att man kan dricka utan att man behöver ge sig bort till Harrys. Är ju ändå bara samma folk där. 
Så detta gjorde ju att man inte kom i säng speciellt tidigt denna kväll heller. Typiskt!!

Men jag kanske ska gå o diska lite efter kalas o sen tänka på refrängen. Kolla på film lr nått i sängen så jag ifall är där jag ska vara när jag sover. 

Ha ré gôtt

1 kommentarer

Sara

19 Apr 2009 22:44

Tack så mkt för en riktigt rolig och underhållande samt avkopplande kväll :) Var lite smått jobbigt att ta sig upp imorses, men det var det värt :D

Kommentera

Publiceras ej