Hemma

0kommentarer

Sitter nu hemma i fåtöljen!! Mycket skönt. 


Den sista dagen i Canada blev lugn o skön som ni kunde läsa tidigare. 
Bion vi var på, var ingen höjdare men va gör man inte för att få tiden att gå. 
Tog en promenad hem när den var slut och då hade alla andra oxå kommit hem. Vi satte fart och "svirade" om till lite snyggare kläder för det vankades middag. Mamma fyllde ju år. 
Vi gick till en Italiens restaurang. Verkligen bra mat!!
Det var hela sällskapet inkl. Gary. Han är en rolig prick. Men han växer nog till sig han oxå får vi tro.

Väldigt skönt att vara hemma ska jag säga. Att 9 personer kan vara så olika är ganska kul att se. Att det finns SÅ många olika sätt att planera en dag på, det är helt galet. Men jag tyckte vi fick till det för det mesta. 
Men jag kan känna att när man är så många är det lättare att ha nått planerat. Men det är väl så, ni lever erat och vi lever vårat liv och ändå är vi från samma familj..???

Igår sov jag ut riktigt länge eftersom vi skulle flyga hem. Då han vi ju inte göra annat än packa och åka till flygplatsen.
Vi var på plats ca 14. 15 (deras tid, 6 timmar före Sverige). Planet skulle lyfta 17. 45 så vi han ta en fika med Ulla och Patrik innan vi gick igenom säkerhetskontrollen. Och åter igen, "pengaprat". Ytterliggare ett "ställe" vi är olika på... 
Fikat var klart och vi gick igenom. Maria klarade inte "provet" och blev igenom sökt ordentligt. Kunde nästan jämföra hennes ansiktsfärg med en tomat. Fast det var VÄLDIGT varmt oxå. Kunde ju berott på det :)
är det inte hennes skor som piper så är det skärp och hårspänne.. *puh* alltid är det nått..

Satt och väntade tills vi skulle boarda (vet inte om det stavas så). Det är rätt stora plan som man åker med. Men ändå är det trångt och bedrövligt. Hade vart skönt om man kunde strecka ut sig en aning. Men icke.
Då hade vi den underbara flygturen på 7 timmar framför oss. Försökte sova så mycket det bara gick men det var inte lätt. Åt och kollade på film. Denna resan var mycket värre än till Canada, men då visste man väl inte va man hade framför sig.
Landade i Amsterdam ca 7.00 (Sveriges tid) fördrev lite tid på flygplatsen eftersom vi enbart hade 3 timmar till flyget skulle ta oss till Göteborg. *puh* Helt slut klev jag på, det lilla lilla planet. Som tur var det inte lång tid man behövde sitta där. 
12. 30 va vi på Svensk mark. Så underbart!!!

Åkte förbi Mc Donalds i Alingsås, va så hungrig så jag knappt visste va jag hette. Hade ju fått mat på planet men det är mycket socker man får. Kakor och skit. magen blir helt knasig.. Så lite mat i magen sen blev det sova resten av vägen hem.
Och nu sitter man här. Ska se till att försöka hitta på saker hela dagen så jag inte somnar igen. Då kan jag väl inte somna i natt. Behöver komma i den rätta tidsrytmen. Ledig till Måndag det blir skönt.

Nu ska jag gå ner i källaren titta på tv och bara slappa och njuta av att jag är hemma igen. Det är bara att ringa eller komma förbi om ni vill vara sociala. 

Återkommer

Kommentera

Publiceras ej