Livet

0kommentarer

Sitter i sängen och klockan är 5. 35 på söndagsmorgonen. Har haft efterfest, dom två sista gästerna har iofs inte gått hem än. Tobias får ta hand om dom, jag gör som vanligt.. går och lägger mig när jag är trött.
Har haft födelsedagsfest för Tobias. Det var mycket trevligt. VI serverade lite käk och lite dryck sen var det fest och sen bar det av mot Harrys. Tack Ida för skjutsen!!
Det var helt ok på Harrys, helt ok me folk när man tänker på att det va lönehelg. Trodde det skulle vara mycket fler.
Sen fick man reda på av Bidrag att det skulle bli efterfest så det var bara att följa strömmen och åka hem. Jag som är lite "hemmakär" passar det utmärkt.. :D
Satt nere i soffan för ett litet tag sedan och funderade lite på livet. Det blir inte alltid som man tänkt sig men det blev ju väldigt bra tycker jag. Tack Tobias för att du finns!!!!
Undra vad som gör så det blir som det bli egentligen. Kanske dum fråga men ibland kan man börja undra.
Satt och funderade på att man för en person kan känna så mycket att det känns som att man har nått gemensamt men o andra sidan finns det inget som binder dessa två personer samman. ??!! 
Blir helt förvirrad.

på tal om nått annat:
Igår var vi i Vinninga, hos Matte o Sara, och grillade. Killarna drack några öl. Allmänt trevligt hade vi. Men seriöst kan du sluta prata om dig själv, kan du ta att nån människa KAN vara bättre än dig???
Vet i tusan om du kan det!?
Blir ganska trött på dig ibland, men ärligt talat så orkar jag inte bry mig speciellt mycket...
Vi åkte hem vid 11 tiden men vi vart ju inte framma på rätt plats så jag fick gå lite, men det skadar väl inte...

NU känner jag att ögon åker igen av sig själv. Får nog återkomma med den riktigt.

Ha det bra, nu ska jag jag sova ses en annan dag. Kram 

Kommentera

Publiceras ej