Sista dagen i Cananda..

0kommentarer

Har atit frukost for en stund sedan och nu sitter vi bara i soffan o slappar. Mamma, Pappa och Ulla har redan dratt i vag, skulle aka till natt kopcentra som lag en bit bort.Men vi ungdomar kanner att vi kan det dar med att ga pa stan nu. 
Vi ska ha en lugn och skon dag med en bio.. far ju fordriva tiden. Hemma kunde man ju inte vara (enligt Ulla) det var ju trakigt. Men man kan inte ha kul jamt, da vet man inte nar man har kul...

Igar akte vi Down Town.
Efter en het diskution, om vi skulle ata natt tillsammans pa kvallen kom antligen jag, Tobias och Niklas ivag. Vi gick runt lite pa stan. Jag kopte mig en jatte snygg kjol och ett linne. Sa nu har jag ny partyoutfit.
Tobias och Niklas hittade sig varsin Vinylskiva. Sen kopte vi en keps till varan van, men den tanker jag inte forklara for da ar hela grejen forstord. far bli ett kort har efter han sett den pa riktigt...
Vi sprang nastan till taget, trodde vi missat det men vilken tur vi hade. Vi kom pa det och det bar av hemmat.
maria och Victor hade varit och handlat, det blev hemmagjorda hamburgare.
Min underbara alskling skotte sig utmarkt som grillmastare. 
Blev sa matt att jag hade kunnat rullat fram :)

Och som sagt att nu sitter man har och degar. Ska bli skont att komma hem. Langtar faktiskt lite grann. Vill traffa folk och tjota skit. 
Nan som vill ta en fika nar jag kommer hem. Behover stilla mitt sociala behov...

Nu ska vi vara sa snalla och stada av lite sen blir det bio.

vi hors och syns nar jag kommer hem. vet inte om jag kommer kunna skriva mer i detta land.

Kommentera

Publiceras ej