Trött

0kommentarer

Har precis tryckt i mig en macka. Nyvaken som tusan, skulle kunna lägga mig o sova lite till men då får jag väl samma problem som i natt. Att jag inte kan sova.

Annars då???
I torsdags hände det väl inte så mycket mer än lite tv tittande. Sen på kvällen åkte vi ut en sväng till Matte o Sara. Drack lite kaffe och tjata skit. Måste ju ha en uppdatering om vad som hänt. :) Nyfikna jag... :D
Klockan gick ganska fort där på slutet så halv 12 kom vi nog iväg.. 

Igår sov vi till ca 11. 30. jösses!!! Tror inte vi riktigt är tillbaka i rätt rytm. Gick upp och käkade lite mat sen fick det bli duschen för mig. Satte mig ner, är alltid för lat för att stå och duscha. Lutade huvudet mot väggen och...... somnade. Vet inte hur man lyckas somna i duschen, kan ju fråga Tobias :D. men jag satt iaf inte över golvbrunnen...
Kom ut och gjorde mig klar, hällde i mig lite kaffe och åkte me Tobias fram till stan. Köpte två flaskor vin och lite öl och sedan åkte vi till Granngården, Tobias skulle kolla på en gasolgrill. Vi har ju en men den behöver bytas ut. Men det fick bli enbart titta, vet inte riktigt vart vi ska ha den. Har ju inte ens nån gräsmatta än så det får väl bli ett senare inköp.

På kvällen blev det Vinninga, grillning hos Matte och Sara. Va skönt det är att bara sitta och käka, snacka lite, och bara slappa. Väldigt skönt tycker jag när man känner att man kan vara med några men man behöver inte göra så mycket, sitta i soffan och ta det som det kommer. Blir inte så krystat. Riktigt najs. 
Maten var iaf mycket god.
Åkte hem med Andreas, mycket trevligt chaufför. Kom hem så där ca 1. 15. Började plocka med lite grejor osv. Sen kände jag för att kolla reprisen på Robinson ifall det blir så att man ska kolla på det ikväll då vill man ju veta lite vad som hänt. Och när det var slut var klockan ca 3.15. Oj Oj Oj! Behöver sova. Tog väl en lite stund men sen äntligen somnande man, men det satte sina spår idag, är jätte Trött !! Ska nog vara hemma ikväll. Ta det lugnt och kanske lägga sig tidigt. Bättre och ligga i sängen och kanske kolla tv, klicka på datorn etc. Då kan man somna när man somnar + att man går ner i varv lite grann. Vet inte hur jag annars ska ta mig upp på måndag. Ska kanske göra mig iordning och åka fram till jobbet o kolla hur det ser ut?????
Lr orkar jag det..?? Vet inte! Får se vad som händer.
Nu ska jag iaf kolla rent hus.

ha ré gôtt

Kommentera

Publiceras ej