Va händer??

0kommentarer

Japp, då var det fredagkväll och nästan slut jobbat, har ju imorgon kvar sen tar Katrin helg. 
Va en bra dag idag. Hade fasen inte en minut över, ganska skönt när det är mycket att göra då kan man bara ta hand om sig själv, man hinner inte så mycket mer.
Men va irriterad jag blir på kunder som inte håller tiden, det kan sinka en hel dag om man inte kan jobba ikapp tiden man missat. Hände idag, att en kund var sen, men som tur var hade någon bokat in en herrklipp på 45 min. Klipper inte på 45 endast 30, undra vad jag skulle gjort den sista kvarten?? Pratat bort???
Ibland skulle man vilja vara lite chef oxå, så saker och ting blir gjorda som man själv tycker man ska göra. Men det är klart, jag har ju inte alltid rätt... bara nästan :D :D

Dagen rullade på och det var dags att ta sin cykel och rulla hem. Och nu sitter man här i soffan och ingenting gör, ganska skönt det me faktiskt. Tobias är ute i garaget, vet i tusan va han gör men Matte kom för en liten stund sedan så dom kan nog roa sig där ute ett tag.. inga problem om ni frågar mig.
Undrar vad man ska göra, känner för att hitta på nått fast o andra sidan känner man sig lite trött eftersom det är fredag. Kroppen är inställd på att gå ner i varv på fredagar även om man som idag börjat kl 11 och jobbat och i onsdags var jag ledig, men fredag är fredag.
Kanske skulle gå ut till grabbarna grus och kolla vad som händer, lite grillning kanske. Om det nu finns nått kött att köpa någonstans.. känns som att det tog slut tidigt idag.

Imorn blir det iaf partaj, Tobias ska ju fira sin födelsedag.
Trodde det var fler som skulle haka på men men så är det. alla kan ju inte alltid komma. Men det blir säkert bra ändå. Brukar bli det bara man har humöret uppe.

Nej nu tickar klockan iväg får ta o hitta på nått....

Kommentera

Publiceras ej