I väntans tider

1kommentarer

Sitter här o väntar på att klockan ska gå så man kan börja greja med maten vi ska äta ikväll. Vi gjorde det lätt för oss så vi valde Taco. Oväntat?? Nej... :)
Det var lite kul när jag frågade Tobias igår vad han tyckte vi skulle bjuda på då sa han direkt: taco!
Vilket jag kvällen innan hade tänkt att vi skulle bjuda på ikväll.
Snacka om tankeläsare. Inte första gången ska jag tillägga.
Betyder det nått kanske?

När jag ändå bara sitter här o väntar kan jag lägga upp lite kort från min "rensa- tankarna promenad" som jag hade i Råda i torsdagskväll när Tobias & Aronsson var o fiskade.












Vid Råda Kyrka








Ska nog börja lite lätt me maten nu så är det färdigt när dom kommer...

1 kommentarer

Anonym

16 Aug 2009 19:10

Jag brukar ju också vandra i Råda! =) Ska vi slå oss ihop någon kväll?

Kommentera

Publiceras ej