Inte lång tid kvar

1kommentarer

Konstig känsla det där. Svårt att förklara men det känns inte riktigt bra. Kanske bara jag som är känslig, va vet jag?
Har lätt för att prata på, innan hjärnan hunnit tänka men så är jag tror jag vart så hela livet.
Jag hör hur jag låter men hinner inte bryta innan det är försent och jag redan sagt meningen men snälla låtsas som att du är lite intresserad. Kanske jag lär mig av mina egna misstag istället för att bli besviken/ ledsen över att jag verkar vara helt ointressant.
Det jag då funderar över är hur den andra kan babbla på om saker som man inte riktigt fattar eftersom man knappt vet vilka det handlar om. Men allt detta tycker du, känns det som, är väldigt intressant.
Försök att tänk på konsekvensen när du utför en handling lik denna.


Ligger i sängen nu, inte så jätte trött vilket inte är så konstigt när man sover nästan halva dagen. Får inte somna för sent bara eftersom det är jobb imorn. Hoppas dagen rullar på bra.

Kvällen har rullat på fort, blir väl så när man pratar bort tiden med ens familj som var här och åt.
Det var trevligt att ha alla HÄR för en gång skull, brukar bli att man åker till mamma & pappa om man ska träffas o äta men varför inte här??

Imorn börjar mitt nya liv, så som alltid säger efter semestern. Men nu MÅSTE jag verkligen hålla det om jag ska kunna njuta av semester igen om 8 veckor. Jösses det är inte längre tid. Snart kommer vi, Alfred.
Så imorn börjar jag & Ida med Råda, om inte himlen öppnar sig då är det inte lika roligt men det såg inte så ut när jag såg väderprognosen förut.

Nog för ikväll.


Du som frågade om vi kunde gå i Råda, klart man kan slå sig samman bara jag vet vem du är.

1 kommentarer

Sanna

17 Aug 2009 14:44

Ha ha, oj! Missade att det blev fel. Sanna Malm här, börjar också mitt nya liv idag, så många promenader ska det bli! =) Vi hörs vidare om detta!

Kommentera

Publiceras ej