Söndag.. slutet på semestern

0kommentarer

Det var väl inte så farligt?
Ingen idé att gnälla om man kan göra samma sak själv, tycker jag. Men det kanske inte är samma sak, när någon annan gör det?
Ska tänka på det nästa gång så får vi se vad som händer.
Kanske ska sluta vara negativ, har jag hört, men ibland måste det bara få komma ut.


Vaknade sent, VÄLDIGT sent idag. Typiskt när man ska upp i tid imorn eftersom jobbet kallar. Ska bli trevligt att träffa alla, har faktiskt inte vart på jobbet mer än max 10 min (eftersom jag var tvungen att fylla på förrådet) på semestern. Inte riktigt likt Katrin, men det har vart skönt. Fast det kanske är det som kallas att man tycker om sitt jobb, när man är där även på ledig tid.
Får se om det kanske skett nån förändring. Man vet aldrig.

Ikväll ska familjen Ingvarsson (mamma, pappa & Niklas) och familjen Lövberg (Maria & Victor) komma hit. Längesen man träffa, iaf maria & victor och då tänkte jag att det va likabra att ta hit allihop.
Så nu är hela huset skinande och fint. Får ju göra sig till lite när man får finbesök :D
Ska käka lite och sen blir det väl mycket babblande kan jag tänka mig.

Har inte så mycket mer på mitt lilla hjärta för tillfället.
Ska gå o se hur det går för min kära vän, tvättmaskinen.

Kommentera

Publiceras ej