Tänka

0kommentarer

Sitter här och funderar över om det verkligen var ett smart drag???
Borde kanske ha tänkt en gång till.
Visst att det hänt en hel del och det är inte ens säkert att alla vet ens hälften men så är det ju. Det förflutna finns alltid i baktanken. Men är det något man ska fastna i? Blir det bättre då?
Om alla skulle göra så för det som hänt hur skulle det sluta då?
Trodde det var något man lärt sig sen barnsben att DET inte gör saken bättre. Eller har jag fel?
Jag tycker iaf att man kanske ska tänka över om det är värt det innan man utför handlingen.


Försöker bli lite piggare med kaffekoppen jag har brevid mig, men det känns meningslöst.
Detta väder gör ju inte saken bättre. Vissa ville tydligen festga ikväll men är man sugen på det???
Det får vi nog tänka över.

Tog mig i kragen förut och fixa ordnikng mig lite och plocka ordning på den rena tvätten, trodde jag tvättat allt tlls jobbet börjar på måndag men ack så fel man kan ha- tvättkorgen är lika full IGEN. *puh*
Sen tog jag bilen bort till Linda, det va dags att göra naglarna fina igen.
Se vilket resultat:



Visst är hon duktig??
Ska tilläggas att hon är den petigaste jag vet som håller på med naglar.

Kom hem ca 1 timma efter och då var det dags IGEN att fylla på magen.
Det blev Roma med Matte & Sara. Va väl sådär gott ska jag erkänna. Känns som man saknar vanlig mat men det ska det bli nu, semestern är ju slut imorgon och då blir det andra bullar eller rättare sagt INGA bullar!!!

Mätta och glada åkte vi hit för en kopp kaffe, som jag sitter med än när det var ca 15 min sen de åkte hem och Tobias åkte för att skjutsa Christian till en bröllopsfest.

Känner att jag ska se till att det är fint här hemma nu. Imorn kommer familjen Ingvarsson & Lövberg hit på middag.
Sen får vi se va kvällen bjudit på för spännande aktivitet.


Kommentera

Publiceras ej