Ny vecka- Nya tag

2kommentarer

Redan måndag.. IGEN! Hur snabbt går tiden eller????
Man hinner ju inte med ens hälften av det man vill göra. För lite timmar på mina dagar. Fast det kanske är att man jobbar 9- 18 (för det mesta) och då hinner man inte göra så mycket mer vettigt.
Denna dagen var iofs inget att klaga på.
LEDIG!!!
Kände när jag gick o la mig att jag var tvungen att ställa klockan, inte kul på ledig dag, för att överhuvudtaget få en förmiddag.
Ställde kl på 8 men jag tror det hann bli 8. 30 innan jag fick tummen ur och drog av mig täcket.

Min käre sambo är ju inte den snabbaste på morgonen så när jag gick upp hade han inte åkt till jobbet än.. Han börjar 8 i Skövde ska tilläggas.
Fick slänga på mig kläder för att skjutsa honom till Christian, där stod deras jobb- bil. Katrin ville ju ha våran, ä ju lite lat så där på lediga dagar...

Väl hemma igen blev det frukost och lite kik på internet men som vanligt inte mycket nytt så det var bara till att ta ut den kära dammsugaren ur garderoben och köra ett race. Blev även skinande toaletter innan jag tyckte det fick vara bra för idag.

Eftersom vi snart åker till Turkiet är det ju bra att ha så mycket pengar det bara går så jag gjorde som Ida, tog säcken med pantbrukar/ flaskor och åkte till Netto. Att utav en sopsäck det endast blir 125 :- är ju helt skrämmande med tanke på att dom som går o letar tomburkar på stan går runt med en vanlig ICA- påse.
Och så värst många turkiska pengar får man inte heller.. 125 SEK= ca 25 TRY

Efter denna insamling styrde jag mot jobbet och Sara fick ta hand om mitt hår. Kändes som att det var evigheter sen men jag fixade ju till det innan semestern. Kan ju inte se ut hur som helst.
Ni får hålla till godo så hoppas jag att det kan bli en liten bild inom kort.

Lite mat sådär på kvällskvisten är ju inte helt fel så ett besök på hjertberg hann jag med innan Ida kom och hämta mig för vår promenad.
Blev 5:an i Råda, som vanligt. Himla bra där även om det kanske är lite tråkigt att gå samma spår hela tiden. Men eftersom det är så kuperat så känns det som att det tar väldigt bra.
Kanske ska våga oss på milen snart Ida??

Och nu sitter man här nyduschad och magen är fylld med potatismos o grynkorv.
Funderar på om kvällen har något mer att erbjuda??
En film kanske? Känner att jag nästan är värd det efter denna dag..

vi får se vad det blir....

2 kommentarer

Ida

06 Sep 2009 13:14

vet du katrin... nu får du faktiskt uppdatera liite oftare.. det här är inte okej

Alfred

08 Sep 2009 01:03

Ja kära kusin nu är det inte långt kvar tills ni kommer ner, och shit vad roligt det ska bli :)

Passar på att säga samma sak som Ida också, uppdatera gärna lite oftare! haha ;) Hoppas allt är toppen! Kramar :)

Kommentera

Publiceras ej