Vad händer

0kommentarer

Sitter här framför datorn och klockan är snart 19. Vart tog denna dagen vägen egentligen??
När man är ledig, har semester eller det är helg, vill man, iaf jag, hitta på saker hela tiden annars blir jag stressad. Folk säger att jag ska slappna av men det betyder väl samma sak som att jag säger till folk att slappa när dom tex jobbar mycket etc.

Tobias ska me Aronsson och fiska så nu blir man ensam hemma några timmar, kanske lika bra det. Känner att jag inte är så bra sällskap just nu.
Funderar på att åka runt o fota lite men orkar jag det???

I förrgår var Ida hos mig när våra sambos var ute och svira.
Tack Ida för en toppen kväll, så himla skönt att bara sitta o prata och bara få va.
Men jag precis som du, vad jag förstår, hoppar gärna av "livets tävling".
Konstigt det där!!
Spelar ingen roll om man är gammal eller ung det hänger alltid med på nått sätt. Förstår inte??
Kan man inte bara få va som man vill och känna att det är bra så?? Att folk inte bara kan låta det vara så.
Vilket samhälle vi lever i där endast Statusen räknas???
Blir f*n deprimerad av att tänka på det..

Imorn är det fredag och va händer då?
Var lite sugen på att åka till Borås idag och käka på Vinci men så blev det ju inte men man kanske kan få göra det imorn. Tobias sa igår att man kanske skulle ta en liten minisemester innan jobbet, Borås vore ju toppen. Kan man sova över vilket innebär att man inte behöver bry sig om att köra hem på kvällen.
Visst att man kan avstå alkohol till maten men ibland är det tråkigt att behöva bestämma att nån ska vara chaufför. Man kan ju få infall ibland.
Vi får väl se vad som händer???

Har en annan idé i mitt lilla huvud som skulle kunna hända imorn.
Måla om ett skåp, som stod kvar i huset när vi köpte det, vi ska ha i vardagsrummet..
Det är Katrin i ett nötskal ska hinna med mest saker på kortast tid.



Tror jag behöver göra något som rensar tankarna lite.

Kommentera

Publiceras ej