Att det ska vara så svårt

0kommentarer

att komma ur sängen. Behöver städa men det lockar ju inte direkt och det gör det hela mycket jobbigare. Är väl inte svårt att bara ta tag i det egentligen.
Tänkte att jag skulle dammsuga och torka alla golv o städa av toaletterna så det är fint om de kommer någon, det vet man ju aldrig. 
Tycker det är lite svårt att hålla rent på sommaren, när man städat så kommer det helt plötsligt nån o går in med skor (den någon KAN vara JAG!) :D
och då är det hela förstört IGEN!!!
När det är så varmt som det varit nu det senaste har man ju även alla dörrar öppna o då flyger det in massa grus o dyl och det känns ju sådär kul. eller inte.

Ikväll ska vi käka på Harrys med (än så länge) Ida & Larse, får se om nån mer hakar på. 
Jag och Ida pratade om att vi skulle gjort det förra måndagen men då vet jag inte vad som hände, det blev iaf inte av så nu tänkte jag att nu får det bli IDAG.
Hoppas det är mycket folk, borde vara det eftersom det känns som att många har börjat semestern. Själv går jag på semester vecka 31. Det ska bli SÅ skönt.

Funderar på att åka till Fjällbacka med Ida och Larse. Vi (jag o ida) vill gå Camilla Läckbergs tur. Där man ser var allt i hennes böcker/filmer utspelar sig. 
Skulle även vilja åka till Ystad och "gå i Wallanders fotspår". 
Såg igår att Madame Tussauds kusin hade öppnat ett jätte bra vaxkabinett i Danmark, det skulle va lite häftigt att åka till och är man i Ystad är det nog inte så långt att åka över. 
Får se vad semestern har att erbjuda. Vore najs att va hemma oxå o bara njuta på sjön men jag vet hur jag blir om man inte åker någonstans. 
Den som lever får se.

Nu ska jag iaf få ordning lite här så jag känner mig förtjänt av att äta på Harrys ikväll!!!

 

Kommentera

Publiceras ej