Bra början

0kommentarer

Har ju inte skrivit på ett par dagar. Semestern har börjat o då finns det inte riktigt tid för detta. Ska göra ett försök att minnas vad som hänt.

Senaste inlägget handlade om min lördagkväll (min dator va lite knäpp så det gick inte att uppdatera då, därför dagen datum på inlägget)

I lördags natt kom det som vanligt folk hit för efterfest, jag va väl sådär sugen men jag sa ju ja så jag får skylla mig själv. Sa till Tobias att det inte fick bli så sent eftersom vi fortfarande sover i källaren och då är det ju svårt att lägga sig när det sitter massa folk i soffan brevid.
Det kom inte jätte mycket folk.. o kanske inte dom roligaste heller.

När klockan började närma sig 4 klarade jag inte av att hålla mig vaken längre. Kom på att jag kan lägga mig i gästrummet. Gick dit och fick ju börja packa ur sängen, Tobias hade lagt alla våra kläder i sängen eftersom han bygger färdigt garderoben i sovrummet. När jag höll på kom Christian och frågade om han skulle säga till att festen var slut, men jag kände att jag lika gärna kunde sova i sängen som jag nästan va klar med. Men i efter han vad jag ångrade mig....

Tillslut somnade jag.. vaknade sådär vid 9 tiden när Tobias kom och la sig (han hade sovit nere den mesta tiden). Han sa att alla inte gått hem, det var en som var kvar. Så efter en liten stund tyckte han att det var dags att börja städa.. Jag somnade om o han gick ner o började plocka. 
Vaknade till av att nån sa hej då. 
Skönt nu är det tomt i huset. Inte kul att gästerna är kvar till 10 på förmiddagen.

Tobias kom tillbaka ca 11 och hela han luktade skurmedel
Katrn: Har du städat??
Tobias: OM jag har städat!!!
Katrin: Nej, va fan!! Har nån spytt??
Tobias: Hade det vart spy då hade jag vart glad.
Katrin: Vill inte veta vad du fått städa upp..

Kan säga att killen som gick sist mådde inte alls bra. När man skiter ner sig utan att märka det då är det nog dags att söka hjälp för sin alkoholkonsumtion.
Hade kommit på mattan och "smart" som han var hade han satt sig i soffan.

Förstår ni varför jag ångrade mig ang. Christians fråga....

Dagen gick vidare med att jag letade efter min mob, visste att jag lagt den i sängen när jag gått o lagt mig. Men där fanns den inte. 
Frågade tobias om han sett den och sa att den låg i sängen när jag lämnat källaren för att sova.
Hans svar: Kanske fick med den i tvätten när jag tvättade lakanen.. 
Visst låg den i tvätten.. 
Mycket bra när det var en lånetel. Det positiva var ju att det inte var min ordinarie mob..

Som plåster på såren tyckte jag att jag var värd nått så vi åkte till Elins Esplanad och där hitta jag 3 par skor på skopunkten.


På kvällen käkade vi tacos (som vanligt)  med Matte & Sara. 

Måndag: 

* Inlämning av matta och soffklädsel på kemtvätt.
* lämnade blod
* Packa

Ca 15.00 packade vi in oss i bilen, Jag, Tobias, Aronsson, Ulrika o Larse, för att åka ner till Smögen. 
Låter korten prata för sig själva.

   

När vi gick på bryggen den ena dagen hitta jag denna snygga Fred Perry jackan..



och den här väskan


Kommentera

Publiceras ej