Hemma kväll

0kommentarer

Det blev en hemmakväll för Katrin. Ganska skönt faktiskt att vara lite ensam, det är inte ofta jag tycker/ säger det men idag var det verkligen det.
Har varit så trött idag så det kanske är det som gjort att det är skönt att vara själv.

Åt sallad från roma förut, Tobias var ute och åkte och tog med sig det hem. Blir ju lätt så att det får bli "köpmat" när man inte planerat något. 
Kollade på nya Wallander filmen "Kuriren" medan vi åt. Den va mycket bra, men det tycker jag ju om alla, dom flesta iaf, svenska polisfilmer. 
Efter det åkte Tobias och spelade på Pay & Play. 
Så jag åkte bort till Ida och lämnade hennes skor, tack för lånet, men det blev en väldigt kort visit eftersom det började spöregna och jag hade kläder som hängde ute. Så jag fick slänga mig i bilen och gasa hemåt. I bilen log tanken mig att varför ha bråttom, himlen hade öppnat sig och kläderna hade nog redan blivit jätte blöta så egentligen hade jag kunnat stanna hos Ida och Larse men men man kan alltid vara efterklok.
Men det va kul och prata lite med Ida iaf eftersom hon inatt åker till London till på tors.

När jag kom hem blev det dusch och en tur till Hjertberg. Va så himla sugen på glass.

Kom hem, satte mig i soffan och fixade till mina naglar. Hade tröttnat på att ha färgat lack så det fick bli detta resultat istället.
FÖRE


Efter det njöt jag av detta.


Åkte bort till Tobias, som va hos Bidrag, och hälsade lite. Bestämde med Aronsson o Ulle att vi skulle ses imorn för att planera våran minisemester. Blir nog Smögen mån- ons. Tror jag iaf. 
Ska se hur vi kan sova, det är väl det som avgör hur det blir. Men det löser sig säkert imorn.

Nu tror jag att jag ska vika lite tvätt så slipper jag det imorn sen får det bli sängen.

Kommentera

Publiceras ej