Länge sen sist!!!

1kommentarer

Sitter, eller liggare ska jag väl säga, nere i källaren. Eftersom det varit så varmt det senaste bar vi ner våra sängmadrasser tidigare i veckan så nu har vi ett tillfälligt sovrum med världens största tv, känns det som, proj med duk på 90" så det räcker helt ok för mig :)

Har varit i Tyskland, åkte igår kväll ca 20. 30 och körde raka vägen, Sara du var jätte bra chaufför!! Sen tog jag över när vi kom till Danmark sen fick det bli Tobias och Mattes tur resten av resan. Så nu är vi lagom möra. Har duschat och lagt oss som sagt i sängen och knäckt andra ölen. Riktigt najs!
Detta blev dagens fångst:




Det var ett tag sen jag skrev här, Ida!, polletten har ramlat ner äntligen!
Men vad har då hänt????

På vardagarna har det mest vart jobb och hunnit med en kurs vilket resulterade så här:


Annars har det väl inte hänt så hemskt mycket mer på den fronten.

I fredags åkte vi hem till Ida & Larse och grillade och åt en jätte god marängtårta. Tack Ida.

Helgen fortsatte med förfest här hemma med grillning på lördagen. Det var riktigt trevligt, var helt lagom med folk och vi hade trevligt, spelade kubb och tjata skit.
Sen tog vi våra cyklar och åkte bort till campingen där NästBäst spelade. Vilken bra spelning!!! Dom ska ni gå o lyssna på. www.nastbast.se där kan ni läsa lite mer om ni vill.
Så klart fortsatte festen här hemma efter campingen och jag tror inte jag kom i säng förrän 6 tiden... oj oj oj... va trött man va på söndagen.
Tobias och alla andra vänner åkte ut på sjön men det orkade jag inte, fick bli gräsmattan för min del. Det var helt ok, sten somnade så fort filten hade kommit på plats.

Denna veckan började vi med sommar öppettider vilket innebär att vi endast jobbar tisdag- fredag 9- 18. SÅ SKÖNT!!! 
så i måndags började dagen med en promenad med Maria sen fick det bli skogshyddan resten av dagen. Inte illa.

Har det hänt nått mer tro????
Minnet är bra men kort, tror detta är vad jag gjort. 

På måndag är jag lite sugen på stadt, Ida!!! Hör av dig (tror du läser detta) om  ni är sugna. Du vet ju vad som gäller.


ha det gött!!


1 kommentarer

ida

05 Jul 2009 11:47

haha du e för rar. lätt att vi gör =) ringer ikväll

Kommentera

Publiceras ej