Torsdag

0kommentarer

Jobbat som vanligt idag 9- 18. Jätte bra dag. Hade blandat att göra hela dagen så den bara svischa förbi. 
Åkte hem, kom iväg i tid Tobias lät chockad när jag kom hem kanske var det för han inte "hunnit" fixa nått som vi skulle käka. Så vi fick slänga ihop nått snabbt, grillad kycklingfilé med blandade rotfrukter i ugn. Hur gott som helst och jag blev proppmätt, hade egentligen önskat mig en ceasarsallad eftersom jag kände för lite "lättare" mat. Men men det blir inte alltid som man tänkt sig. 

När man var mätt o belåten drog vi på oss våra, inte alls tajta kläder, och hoppade på hojen och tog en tur till mor o far där kaffet åkte fram. 
Satt där ett tag och prata lite, dom kom precis hem från Tyskland när vi kom så det fanns lite att "gå igenom".

Åkte vidare till Maria och Victor där det var ett helt gäng samlat. Gick in och kika hur dom fått det, nu när det är klart.
Blev jätte fint. Tapeten är as cool. 

Eftersom klockan började ticka tog vi en snabbis förbi Ida och Larse och berättade om våran kommande lördagstripp. Som ska bli förbi Hjulets kaffé. 
Ida blev, för att inte överdriva, eld & lågor. 
Nu ska vi få me Larse på noterna bara men det fixar väl du Ida???

Tror det är dags att krypa ner nu så man orkar gå upp imorn. har ju mamma de första iofs men man ska väl komma i tid ändå :D
Efter jobbet blir det käk på stadt, ska nog se till att jag får min ceasarsallad då..

återkommer

Kommentera

Publiceras ej