Frukost

0kommentarer

Jaha, då sitter man här igen en härlig måndagmorgon. Tycker inte om måndagar, men vem gör det???
Trodde jag skulle vara jätte trött idag, kanske kommer senare?, kunde inte somna i går. Allt bara snurrade i huvudet. Får se hur det känns idag. Kanske ska byta?? Men till vad? Har ju varit inne på det förut men tror inte det, fast o andra sidan varför va kvar i alla evighet. Nu har det ju iofs inte gått en evighet.
Tiden får utvisa.

Känner för att ta mig upp till Råda ikväll o gå lite. Nån som vill me? Behöver verkligen komma iform tills vi ska åka o det är inte långt kvar. 
Hoppas på sällskap, då kan man inte säga att man inte orkar. Perfekt.

Nej nu ska jag ta och äta upp mitt ägg sen blir det "gamla Bettan" (min cykel) till jobbet.

ha det fint.



5 dagar kvar.... till Canada! 

Kommentera

Publiceras ej