Lördag

0kommentarer

Skönt att få sova ut. Vaknade iofs tidigt eftersom Tobias slog på tv,n vid 8- tiden men han va snäll så han hade väldigt lågt ljud så jag somnade om. Vill verkligen bli av me min förkylning så jag tänkte att den kanske försvinner om man sover. 
Vaknade igen strax efter 9. Då kom Tobias med en bricka med frukost o tända ljus. Så gott och så klart mysigt. 
Åt och kollade på nyhetsmorgon så man vet vad som hänt här i världen, kan va lite bra tänker jag.

Gick upp och duscha och gjorde mig ordning för dagen. Så nu sitter man här. Ska väl snart börja städa eller iaf plocka ordning lite ifall det kommer folk hit i kväll. Vissa var lite sugna på att bada tunna men vi får väl se. Dom har ju inte börjat greja med det än och det tar ju sin lilla tid. Tiden får utvisa.

Va på bio igår efter jobbet. Män som hatar Kvinnor. Mycket bra film men väldigt jobbiga scener ibland. Men klart sevärd film på bio, annars kan svenska filmer va sådär tycker jag. Men denna borde alla se.

Nu händer det nog inte mer här om jag inte tar och lyfter mig från stolen.
Återkommer säkert senare

Kommentera

Publiceras ej