Måndag

1kommentarer

Började dagen med att sova lite längre så det blev lite stressigt, men Tobias jag försökte trippa så försiktigt jag kunde. Han tycker jag låter som en elefant när jag går och speciellt när jag är stressad. 
Kom upp gjorde mig klar

och tryckte i mig ett ägg, nästan på vägen ut till bilen. 
Ja vet, jag är riktigt lat. Men jag är glad att jag tog bilen, hade inte varit kul att gå/ cykla i detta väder hem, bara massa blaskig (tror det heter) snö.

Kom till jobbet och fick beskedet att två som skulle jobbat var sjuka så det var bara att hjälpa Sara fixa  iordning så hon hade tid att ringa kunderna. Dagen ordnade sig mycket bra. Hade väldigt bra behandlingar, blandat hela dagen. Det är det bästa. Blir det en dag då man bara har klippningar kan det bli lite tungt så det var väldigt bra idag, hade ungefär varannan.
När det är så bra går tiden väldigt fort och det var dags för lunch, då fick det bli den goda köttfärssåsen med spagetti som vi gjorde igår. Och jag avslutade med


Sen var det igång igen. Tiden gick och det var dags att åka hem. Eftersom jag ändå skulle handla skjutsade jag hem denna snygga arbetskamrat.


Nu är jag, som ni förstår hemma och ska väl börja fixa lite käk..

1 kommentarer

Linda

02 Mar 2009 22:06

du gjorde helt rätt som tog bilen kan jag lova!

va sådär kul när jag å hugo gick från dagis blev vi helt nerskvätta(hrter d så!?) av en idiot som var tvungen att dra på i all sörja. Hugo fick sörja i hela ansiktet..

kul me en blogg förresten! kul att vi kan få läsa lite skvaller om dig igengälld för allt du skvallrar på jobbet..=o)

Kommentera

Publiceras ej