Mitt i veckan

0kommentarer

Idag kom man upp i tid men jösses vad trött man var. Kunde ta det lugnt o sen tog jag "gamla Bettan" (min cykel) till jobbet. Det var mycket skönt väder ska jag säga men vad trött jag blev, märks att man börjar bli förkyld eller om det är min allergi (om det nu är det) som spökar.
Förmiddagen sprang i väg och på lunchen gick jag till apoteket för att köpa lite grejor att kurera mig med. Vill verkligen inte bli mer sjuk. 
Dagen fortsatte och det var dags att åka hem, blev hämtad vilket var mycket skönt när man är snuvig o lite hostig. 
Åkte förbi 


Åkte faktiskt förbi Mc Donalds, Tobias hade innan köpt Sushi men det är jag inte så förtjust i och jag är lite trött idag så, så fick det bli.
Precis när jag satt mig i soffan och slagit på tv:n kom första vännen


sen nästa

Det blev Arga Snickarn och lite tjat. Sen var det dags att göra klart för kvällen o uppsöka sängen. Börjar bli väldans förkyld. Så det är väl bäst att försöka sova bort det.
God Natt



Kommentera

Publiceras ej