Redan Lördag

0kommentarer

Veckan har gått så fort. Fast det känns ju som att det bara är sön och mån... helgen går lika fort som vardagarna så man hinner inte riktigt njuta av nått känns det som. 

Annars i veckan har det inte hänt så jätte mycket.

I onsdags efter jobbet tog jag och Ida en promenad till Filsbäck och tillbaka, det va skönt. Fick ju hantlar i födelsedagspresent men dom va lite tunga så jag bytta dom och fick pengar över, då kunde jag köpa vikter till benen så dom hade jag givetvis på mig då vi var ute och gick. Kändes lite konstigt men jätte bra. 
Sen när vi kom hem hade Tobias och Micke lagat tacos. Jätte gott!!

Började sent på torsdag så jag och Tobias tog en morgonpromenad. Det va jätte skönt förutom att jag fick flåsor på fötterna. aj aj aj..
Gjorde mig klar och åkte till jobbet. En mycket bra dag. Hade blandat att göra, som jag skrivit förut  är det väldigt skönt när man varvar klipp med färg osv.
Kom hem vid halv 9 tiden ungefär, blev inte riktigt klar i tid men det gör inget. huvudsaken är att jobbet blir bra sen kan jag jobba över nästan hur länge som helst. 
Hände väl inte så mycket mer den dagen än äta mat o kolla på "Lyxfällan".

Sen blev det fredag och jobbet började kl 11 och kl 18 fick jag gå hem. Inte så mycket mer att skriva. 
Efter jobbet va det till att göra sig snygg och ta cykeln till Rickard och Cicci. Var bjudna på middag.
Mycket god mat och dryck. 
Kollade på Let´s dance och prata massa "skit", spela spel och hade Jätte trevligt!!! 
Klockan blev massor. tror vi tog tag i cyklen vid 3 tiden.. Jösses va tiden gick fort. 

Så denna lördag började med att man inte vakna jätte tidigt... 
Käkade frukost för sen stund sedan och blev kvar framför tv. "Irene Huss- Nattrond" va på canal+. Mycket bra film även om jag sett den ett antal gånger men då kan man ju sitta och göra annat o bara lyssna. Man vet ändå vad som händer :D

Vad händer ikväll då???
Har kommit upp några förslag me jag vet inte hur det går har inte hört så mycket mer från folk. Jag har iofs inte heller tagit tag i det. Men det löser sig säkert tills ikväll.
Är väl lite som ska göras här innan man kan börja tänka på nått annat.
När man jobbar som jag hinner man inte med så mycket på vardagarna utan att man får ta tag i allt på helgerna. Vilket ibland kan va väldigt jobbigt. Men man vänjer sig. 

Återkommer säkert senare.

Kommentera

Publiceras ej