Tisdag kväll

0kommentarer

Håller på att laga mat, väntar på att den ska bli klar i ugnen. Det blir lasagnette (hur det nu stavas??).
Kom hem från jobbet för en stund sen. Har vart en riktigt bra dag förutom när hyllorna skulle upp. 
Vi fick nya hyllor till alla våra produkter och det skulle vi packa upp men efter ett tag kände jag att det var lite mycket. ungefär som uttrycket "ju fler kockar ju sämre soppa". så jag gick o "gömde" mig någon annanstans. :) Men jag fick inte vara ifred så länge innan nån ropade. *suck* 
Blev så irriterad, säger jag en sak då betyder det att jag menar det jag säger. Och i detta fall GICK DET INTE!!!! punkt slut.

Var tidigt på jobbet idag förresten, jag färgade mitt hår eller jag gjorde det ju inte :) det var Sara. Tack så hemskt mycket. Är super nöjd. Kommer säkert nått kort här framöver.

Kan bli lite irriterad ibland och även i detta fallet, var inte bara hyllorna som bekymrade mig idag. Visst man kan inte tänka/ tycka (mm) som alla men sen får man inte vara elak heller för det tycker jag inte någon är förtjänt av. Men ni vet säkert va ni gör.?? 
Får väl se vad som händer. 
Tycker vissa bara resonerar på ett väldigt konstigt sätt men det kanske bara jag som "har otur när jag tänker". Måste höra me sambo..

Detta får mig osökt att tänka på vad jag läste på msn förut... Hon är ju ta mig fan inte riktigt klok om det stämmer. Men låt henne göra det så får vi se. Vi var faktiskt oxå 5 st så hon kanske ju försöka. Fast o andra sidan kan jag inte svara på  om det hänt nått tidigare på kvällen eller tidigare kvällar men för er två står jag rakryggade och säger att ni inte gjort nått. Förlåt men tyvärr så litar jag inte på DIG till 100% så jag kan inte säga det ovanstående om dig. Så mycket skit jag fått höra att du gjort mot mig. Vad ska jag tro???
Trodde på dig men vad fick jag för det? Kan du ge mig, för en gång skull, ett ärligt svar??!!
Får se hur det går, men det kändes som, av ditt ansiktsuttryck, i lördags att du blev lite osäker vart du hade mig. 
Orkar inte tänka mer på det. Ska ju åka till Canada och då vill jag ha det trevligt. 
Har tänkt alldeles för mycket på det genom åren. Slut på det nu om du kan vara ärlig.

Ska gå och titta till maten och sedan blir det Rosing och se vem som vinner hennes hjärta. Vet inte vem jag vill ska vinna, det blir bra vilken som.
Blev lite sen mat idag, men det gör inget. va inte spec hungrig när jag kom hem och sen fick vi lite fin besök av Noomi och Tomas.
Skulle hämta en sladd till nye husvagnen. Herregud va fin den va! Finns den under uthyres?? 

Blir nog till att vika lite tvätt och plocka iordning lite efter maten. Måste ju se till att man har alla saker redo när man ska åka. Förresten blir det kanske badhuset med Sara imorn o då hinner jag inte så mycket mer den kvällen. Får se om hon kan på kvällen.
Kanske ska börja på en "liten" packlista. Eller va säger du therese??? :D Det är jätte bra med listor, jag älskar det. Prova ska du se.. :D
Therese tycker jag är väldigt rolig när det gäller listor, jag kan skriva listor om precis vad som helst. Det är så när minnet är bra men kort då måste man har LISTOR!!!! :D:D:D

ha det nu gött allihop så ska jag gå o käka.

Kommentera

Publiceras ej