Snart Helg

0kommentarer

Började på jobbet tidigt, klockan 8. Var ensam till kl 9, då kom Sara. Det va skönt på ett sätt att vara helt själv, inte så ofta det händer. Städade lite, det va skönt att få det gjort.
Eftersom min förkylning verkar trappas upp tog jag ledig från kl 12, skulle jobbat till 15 så det va helt ok att gå hem. Gick o köpte en tröja på Vero Moda först o leta efter jeans men det hittade jag inte. Jobbigt.
Åkte hem o käkade lite lunch, la mig i soffan o kollade på 183 dagar för att se va det var för serie. Helt ok men inte så att jag fastnade direkt kanske får ge det nått mer avsnitt. 
Somnade i soffan, mycket skönt men det var mindre skönt när benen började domna bort. Sköna soffor men inte alltid när man sover i dom. 
Kunde sova kanske 2 timmar sen var det dags att gå upp o duscha och göra sig klar.
Hämtade 

och åkte vidare till Pirum där vi skulle äta för att
 skulle få sitt Gesällbrev. Grattis Sara!
Vi åt tre-rätters. Mycket gott. Rekommenderar verkligen Pirum. 
Jag har varit lite skeptisk, har lite svårt för fisk men jag får allt ta o ändra mig, för dit ska jag igen.

Åkte hem och gjorde mig klar för sängen. Kröp ner och här ligger jag nu. Kollar på Big Brother reprisen. Jösses! Hur kan folk me att vara med i det programmet...

Nu tror jag att jag ska sova så jag orkar med morgondagen. Då blir det jobb och bio med underbara vänner.
God Natt!


Kommentera

Publiceras ej