Söndag

1kommentarer

Sitter i soffan och kollar reprisen av "Sveriges Värsta Bilförare".
Enbart lite trött från gårdagens bravader. Men jämfört med andra helger är det väldigt bra. :)

Tog ett bad igår i våran badtunna, mycket skönt men det var ganska varmt i början. Nästan bra gjort Jocke, eldade kanske lite mycket men men.
Jag och Sara satt i en stund men det dröjde inte länge tills vi tröttnade så vi gick upp, duschade och gjorde oss snygga för att fortsätta kvällen med fest och det blev det, fast lite halvt avslaget för min del tror badet gjorde sitt. 
Det blev några omgångar "Ultra Star" (singstar på pc för er som inte vet). Sen begav vi oss till Rymd, alla hade inte varit där och man kan ju lika gärna sitta där som hemma i dricka eftersom det är lite lounge stil där. med soft musik och goa fåtöljer. 
När alla fått i sig en öl, Larse va inte jätte snabb men jag kan förstå när du ska dricka  en rostad cresent som Matte uttryckte sig :D , gick vi vidare mot Harrys. Fasen va kallt det va men det kanske man får ta när man går i strumpbyxor och kort kjol. Kanske inte bra klädval till väder men va gör man inte. 
Väl inne på Harrys fick vi knô oss fram till garderoben och sen försökte jag o Sara få oss nått o dricka och efter ett tag blev det möjligt. 
Själv är jag inte så mycket för att dansa, tycker det är mest kul att gå runt och se vilka folk som är där och stå o tjôta lite skit. Men det var nästan omöjligt, fick helt spel på alla folk som bara var i vägen. Tyvärr så är det så med Harrys tycker jag iaf att man nästan måste vara dyngrak för att tycka det är kul för då skiter man i om nån knôr lr spiller, trampar på en etc etc.
Kände att jag inte riktigt va i det tillståndet igår så jag och Sara satte oss ner o babbla ytterligare lite och det kom lite roligt folk och höll oss sällskap.

På med jackorna och vidare mot Torngrillen. 
Sara va det du som sa att du skulle skaffa elektriskt halsband?? Jag kan också ta ett. 
Vi har ungefär samma problem med våra små pojkar, dom vill inte riktigt gå dit vi vill och det kan ibland bli lite jobbigt. 
Efter lite  knasigheter kom äntligen fram till Torn. Lång kö men vi kom fram till slut och som vanligt prata Tobias lite mycket om allt möjligt så jag va rädd att vi inte skulle få nån mat.. 
Förlåt Sara jag trodde det skulle ta lite längre tid men taxin kom ju till slut. Kanske va bra att vi va kvar när folk inte riktigt kan bete sig som man ska/ borde.
Fan va sur jag blir! 
Och som jag till dig igår så tar jag inte någons parti, tycker du har gjort mycket skit du med så jag är inte förvånad om det ligger någon sanning i det hon sa. 
Det finns ju ett talesätt: " Det är inte ens fel att två träter". Tror det stämmer ganska bra här.

Kom äntligen i säng, skulle ätit maten men jag va ju inte ens hungrig... varför skulle jag köpa mat??? Så deen åkte in i kylen och fick bli frukost. 

Eftersom man skulle ställe om klockan idag så blev ju klockan väldigt mycket, när jag kom på det, innan jag kom ur sängen. Det jobbigt att sova bort hela dagen när man inte är så trött sen dagen innan. Men va ska man då göra? något förslag??

kanske börja fundera på vad man ska packa ner till Cananda. Om 1 vecka sitter vi på planet, tror att vi snart är framme (deras tid).  Fy fan va skönt och komma bort lite grann. Lite ledighet det är inte fel. Sen kommer det nog gå ganska fort till sommarsemestern kommer. Tiden går ju jätte fort. Underbart!

Nu ska jag se vad dagen har att erbjuda.
återkommer kanske senare.

ha det bra!

1 kommentarer

saara

29 Mar 2009 20:58

Haha, jag vet att det inte är lätt att veta innan hur lång tid kön ska ta :) Jag hatar att frysa bara, det är bland det värsta jag vet! Så förlåt om jag blev lite överdrivet surmulen :P

Kommentera

Publiceras ej