Strax mat!! :)

0kommentarer

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, inte lång tid kvar nu. Skönt, för jag har vart hungrig typ hela dagen. Tobias du får lära dig att göra lunchlådor och lägg nu på minnet att ja inte är någon lite mus!!! Vill ha mat!!!!!

Cyklade till jobbet i morse, rätt skönt faktiskt men vilken huvudvärk jag fick, *undra vart den kom ifrån*, och den ville inte släppa på hela dagen. Gör nu ett försök med att ge kroppen lite mat. Kan bero på det.. :)
När jag kom till jobbet skulle jag ha det lite lugnt enligt schemat men tji fick jag. Fullbokad HELA dagen. Fasen va gött. 
Gjorde jätte fina slingor på Maria (inte syster), attans att ja inte tog kort. 
Sen efter alla kunder ringde jag efter Tobias som fick ta med mig hem när han kom från jobbet. 
Orkade inte cykla hem med min huvudvärk.

Och nu sitter man här och ska äta kotellet med friterade klyftpotatisar och champinjonsås. Det är inte fel.
Skulle ätit ute var väl tanken, eftersom vi idag har vart ihop i 6 år- herregud va tiden går fort. 
Men jag kom på att denna mat också funkar och då sparar vi dom kronorna till Canada.

Nu kallnar snart maten.

Ha det gôtt!!!!

Kommentera

Publiceras ej