Tisdag, mycket bra dag

1kommentarer

Idag klarade jag av att gå upp i tid och då menar jag verkligen i tid. 7.06 stod klockan på när jag slängde av mig täcket. Lite trött i ögonen, kändes som jag inte sovit så mycket men vad gjorde det när jobbet väntade. 
Gjorde mig klar utan att stressa, hann till och med  både äta en fralla och koka ägg. 
När jag kom till jobbet frågade Sara det första hon gjorde om hon fick fixa mitt hår, och vem kan tacka nej till det. Satte mig i stolen och hon började föna. Tack Sara!!

Dagen började jätte bra med en toppen kund som avlöstes med en ny kund som jag gjorde mycket fin. Sen var det dags för lunch, förmiddagen gick väldigt fort. 
Hade några klippningar kvar innan dagen var över, gick så bra. Kände att jag verkligen var på topp denna dag. Det är man inte varje dag men det var riktigt skönt att känna det var faktiskt ett tag sen. Hoppas det känns likadant i morgon.

Skulle handla efter jobbet. Plockade till mig det jag skulle ha och gick till kassan. Precis när jag plockat upp och kassörskan börjat slå in varorna kom jag på, min plånbok är HEMMA. 
Struntade i sakerna och åkte hem, hämtade pengar och åkte till nästa affär. Det blev Netto. Inte rolig affär men dom hade det jag skulle ha så det fick bli bra så.

Kom hem, Plockade i ordning lite, får passa på när man är på humör. 
Älsklingen hade maten klar när man klev innanför dörren. Den var mycket god!



Hade precis svalt sista tuggan när det knackade på dörren. Och in kom en kär vän


Sitter nu framför tv:n och tänkte avsluta kvällen
 
men kom genast på att det behövs vikas lite tvätt. Säger det igen.. Får passa på.
 

1 kommentarer

AP

04 Mar 2009 00:14

Ja, den bilden bjuder jag på =0)

Kommentera

Publiceras ej