Bra Film!

0kommentarer

Sitter fortfarande i soffan, bara i en annan position :D

Vad gör man egentligen på söndagar??
Jag gör absolut inte för mycket. Blir en hel del tv men jag kollar ju inte jätte mycket på tv i vardagarna så jag får väl ta igen det på söndag. Finns väl alltid nått att plocka med (som min chef alltid säger). Tyvärr, om man ska säga så, är jag inte av den typ som håller på att fixa o städa hela tiden även om det ibland låter som det. När jag är ledig vill jag verkligen vara det också och bara få vara och göra det jag känner för, fast o andra sidan får man ju ta det man inte för idag, i morgon men men.

Har precis kollat på film med min underbara Älskling. 


The Changeling med Angelina Jolie. Mycket bra film och verklighet baserad. Utspelar sig i USA mellan 1920- 1935.
Den handlar om fru Collins (Angelina Jolie) som är ensamstående med hennes 9- årige son Walter. Men plötsligt en dag när hon kommer från jobbet är Walter försvunnen. Hon börjar leta men utan spår. Polisen är väl inte jätte duktiga på sitt jobb men en dag finner dom en pojke som dom återlämnar till Christina (Angelina), men det visar sig att det inte är hennes son. 
Så nu börjar en maktlös kamp för henne att hitta sin son. 

Den måste du verkligen se!!

Funderar på om man kanske skulle ta en promenad. Vore skönt med lite frisk luft. 
Kanske även blir någon mer film eller lite tv. Sanningens ögonblick börjar ju kl 21 det tycker jag är lite kul. 
Att folk är så intresserade av vad andra har gjort att man roar sig av att se när dom berättar vad dom gjort i sina liv. Helt sjukt att man kan tycka det är kul att se när dom sårar sin nära o kära, fast vad tror dom som sitter i soffan (i programmet) att dom har att vänta sig. Klart det finns smaskiga saker att få reda på, annars är det ju inte kul att ha me deltagarna. Så jag tycker att dom får skylla sig själva en del.


Klickade runt lite här o var för en stund sen och blev lite road... Tycker det är väldigt intressant att ni blivit så väldigt tajta.. Det är jätte kul för eran skull men jag tycker det är lite tråkigt att det ibland känns som att man inte visar varann respekt. Det spelade väl ingen roll egentligen kanske bara jag som är känslig. 
Skit samma. Orkar inte lägga ner mer tid på det nu..........


nu ska jag försöka komma ut.

Kommentera

Publiceras ej