Väntar..

0kommentarer

Jaha, då var min tur kommen att skaffa blogg. Känner pressen, eller kanske inte men det är väl alltid trevligt att skriva av sig lite.

Som ni säkert förstår kommer det väl mest handla om mig, vad annars med en blogg, tänker jag.

Sitter i tv- soffan just nu o väntar på Ida & Mikael. Jag ville ta en promenad men det blir en fika istället med gott sällskap. Måste få höra hur dom haft det efter två veckor i Vietnam. Känns som vi inte setts på hur länge som helst. Men det blir nog skönt att bara få sitta här o fika, tjôta lite skit och bara få ta det lugnt. 
Det var 25-års fest igår och det tar ut sin rätt, är endast trött idag men det räcker. Skönt att jag tog det lugnt igår, vet inte hur det gått med min sambo annars. Fick leda ut honom till taxin o in i huset så då är det skönt att man tar det lugnt så man har all energi över. 
Hade väl i och för sig förra helgen i baktanken, då blev det lite eller ganska för mycket av det goda.

Nej, nu ska jag försöka ta tag i mitt liv igen så jag är i form till vi drar iväg i April. Mamma vill inte vara hemma på sin födelsedag så hon bjuder hela familjen till faster i Canada, riktigt sköna 10 dagar vi ska ha där. 
Är det nån som har förslag på vad man kan hitta på för kul.
Det ska bli riktigt najs att komma bort ett tag och ladda batterierna, om inte familjen tar slut på dom förstås innan man kommer komma hem. Men jag hoppas på det bästa. 

Nu ska jag jobba för att få denna blogg att glänsa. 

Kommentera

Publiceras ej