Onsdag

0kommentarer

Ledig, men klockan 7 ringde klockan. Gjorde mig klar för att bege mig till tandläkaren. 
Gick super bra. INGA hål, fast det trodde jag inte heller har inte haft nått hål i hela mitt liv.
Men däremot sa tandläkaren att mitt problem var, tandsten, så hon rekommenderade en el-tandborste.
Efter 1TIMMA!!!,  har ni hört, var man klar. Man ska ju få ut nått för alla pengarna. *puh* 580:- det är ingen rolig utgift, fast bättre o betala än att tänderna ramlar ur :D

Åkte och handlade lite yoghurt som jag idag skulle få äta till frukost, mycket smarrigt!!! För nu är det slut med det här. ÅH va skönt!!!



Efter frukosten blev det städning...
Jag tog hand om dammtrasan och Tobias tog hand om dammsugaren och moppen. Efter 3,5 timma var vi helt klara.
Detta kanske förklara varför jag inte tycker om att städa, tycker vårat hus är ALLDELES för stort när det är städtajm. Men gud så skönt när det ä klart. Men det går ju bra när man är två. 

Åt lunch, yoghurt igen.... 

 Skjutsade Tobias till Blomberg efter städningen, han skulle greja i stugan, men på vägen dit fick det bli att inhandla en 



Påvägen hem, åkte jag förbi bowlinghallen för att ställa mig i solariet, det va riktigt najs sen blev det apoteket. Har fått nått i ögat, vet i tusan va det kan vara men jag köpte en salva så får vi se om det försvinner..
Jag hann plocka upp den nya tandborsten och sätta den på laddning sen va det bara att ta en tur till Blomberg igen, Tobias ville ju komma hem :)


Lagade mat när vi kom hem, första "riktiga" måltiden på 8 dar. Den smaka riktigt gott, att potatis kan vara så gott!!




Nu sitter man i soffan och bara slappar.. 
Förhoppningsvis blir det en film lite senare när Tobias och Matte har tröttnat på att fiska.


Fick förresten ett glädjande besked på posten.





återkommer

Kommentera

Publiceras ej