Jobb

0kommentarer

Sitter i min sköna fåtölj nu, har vart och jobbat. Helt ok, det är ju endast mellan 9- 13. Brukar gå väldigt bra att jobba på lördagar, men det är klart det beror ju lite på vilka man jobbar med. Blir lite trött på folk som inte hjälps åt. Alla vill komma hem lika fort på lördagar. Förstår inte att folk inte fattar det... 
Bara massa olika bortförklaringar när man ber om hjälp, men det ska jag komma ihåg. 
Men som sagt så gick det bra även idag så nu sitter man här och har fått i sig lite mat och nu blir det nog lite vila, tv- soffan, kaffe och en glas och kolla på handbollen. 
Är ju inte jätte intresserad med när man vet vilka det är som spelar får man ju kolla.

Måste packa ner lite kläder också, ska åka på kryssning med Birka Paradise. Wella abonnerar hela båten åt deras kunder. Så det är visningar och middag o så klart fest på kvällen. Ska bli mycket trevligt. Hoppas man bara är på humör, men det blir man nog iaf när man träffar Sara... kan nog inte skratta så mycket ÅT någon annan än hon.. helt galen är hon. 
Ska bli så kul o se hur alla folk är, mycket folk man vet som ska med.. Kan bli riktigt roligt. :D


Igår hände det inte alls mycket. 
Förstås jobb 9- 18, och vi fick varor och då menar jag MASSA varor. Visste inte vart man skulle börja plocka och vart man skulle göra av det. Emma, Emma... måste du handla så mycket :D :D
Vi blev bara halvfärdiga när vi skulle gå hem... *puh*
Stannade kvar en lite stund på jobbet, Sara färgade mitt hår igen. Den svarta färgen hade ju inte riktigt täckt där jag hade magmafärgen och den turkosa hade släppt lite när Therese klippte mig.
Så nu är jag nöjd. Kolsvart med en lite blåare- slinga. Väldans bra. Tack Sara!!!!
Tog sen min cykel och trampade hemåt, kom tusans inte långt innan det började spö-regna. Attans, men jag skulle ju bara hem. 
Satte mig i soffan och kollade på Talang, vilken bra liten kille som va me o sjöng. Kolla in det på www.tv4.se
Han va bara 11 år så han låter ju lite som en tjej men vilken röst och vilken talang. säger bara LYSSNA!!!!
Hände inte mycket mer den kvällen eftersom det idag var jobb.


Nu tror jag att jag ska leta mig ner till tv.n och kolla lite på Så ska det låta innan handbollen. 

återkommer

Kommentera

Publiceras ej