Bra men Seg

0kommentarer

Kom ur sängen för en bra stund sen, hunnit med en film och nu är det Idol reprisen från fredags på tv:n.

Gårdagen började med att jag vaknade typ 7.15 av mig själv.
Shit, det är lördag och jag är redan vaken utan klocka. Börjar jag blir gammal nu??? (tänkte jag) :D
Låg kvar i sängen länge, kollade på tv och åt frukost. Sen var det dags att ta sig fram mot staden. Christian skulle ha födelsedags fest och en present vore på sin plats.
Aronsson och Ulle åkte med. Vi började på Cervera och efter ca 10 min var allting klart. Trodde inte alls det skulle vara så smidigt. Hoppas du tyckte om dom, Christian??
Efter lite spring på stan, väsk köp bl.a. var vi hungriga och va passar väl bra då jo en sallad på Roma.
Mätta och belåtna åkte vi hemmåt. Vila upp oss med en film och sedan var det dags att göra sig redo för tjejkväll hos Susanna.

Väl där började vi laga mat, mmmm va gott det va och mätta vi blev. Kikade på Dansbandskampen, bandet Zekes kommer ju härifrån och det kände vi båda två att vi ville se hur det gick för dom.
Det blev mycket prat om allt och inget, och givetvis mycket vin.


Tyvärr lite mycket för Katrin.
I och med mitt nya liv äter jag ju inte lika mycket nu som förr men tänkte inte riktigt igår på att då kan man ju inte dricka lika mycket som förr heller.
Det är lite svårt att ha det i tanken ibland för mig.
Hade iaf väldigt kul och trevligt så länge det vara. Måste bli fler gånger. Tack Susanna & Ida!

Idag mår jag bra men är bara väldigt SEG är även ensam hemma vilket inte gör det lättare att ta tag i nått att göra. Finns endel att hitta på men en film lockar också.
Får nog bli lite mat i magen och sen hålla tummarna för att man får ur den där tummen som brukar åka väldigt långt in.

Kommentera

Publiceras ej