Det blir inte alltid som man tänkt sig...

0kommentarer

Söndag kväll och snart är denna helg över.

En liten återblick...

Fredagkväll avlsutades i soffan med lite mat och Idol, såklart. Var lite nervöd, trodde Mariette skulle åka men vilken tur. Fast nu får hon nog ta tag i saken och visa lite vad hon går för, tycker hon kör safe hela tiden. Visst det kanske ä hennes sätt men man vill ju se en bredd.
Eftersom jag skulle jobba på lördagen blev det sängen direkt efter utröstningen.

Kom till jobbet i god tid och det var väl tur, vi hade nämligen ingen ström där vi står och jobbar. Som tur var kom Emma till min hjälp och försökte så gott hon kunde, men det sluta med att chefens man fick komma och kolla. Endast att byta proppen. Så lätt det kan vara ibland. :D
Dagen fortsatte och det var massor att göra. Hade bokat ihop lite kunder eftersom Mian var sjuk, men det gick jätte bra trodde jag skulle bli jätte sen men klockan 13. 05 var jag helt klar.
Cyklade hem fort som ögat, bytte om, tog lite mat och satte mig i bilen för att hämta upp Sanna och vidare mot Skövde för shopping.



Efter ett par timmar och dessa skor rikare begav vi oss hemmåt.




Ingen rast och ingen vila, det var bara att sätta igång att plocka ordning, städa toaletten och dammsuga av lite (där det kändes som att det var idé att dammsuga)
Sen kom käre kusinen Alfred och vännen Micke L hit, vi käka väldigt god mat och drack vin. Efter ett tag kom även Christian hit. Blev riktigt trevligt och MYCKET vin!

(blev visst lite mörkt)

oj oj oj.. blev några flaskor..:D

Fixa till mig lite för att gå vidare... Nästa: Harrys!

Då var det dags att ta cykeln mot stan...

Alfred på Harry´s

När klockan började närma sig 02.00 gick jag o Alfred för att hämta våra jackor. Vilket jävla ställe säger jag bara.. Dom hade lämnat ut Alfred Lacoste jacka från Singapore till nån annan.. "BRA" garderobiärer. Som tur var hade en annan kompis fått den så det löste sig väldigt smidigt men fan va sur man blir på sånt. Man betalar, visserligen endast 20:- men ändå, för dom ska ha koll på kläderna.. Men man börjar ju undra???!!

Väl ute försökte vi styra upp nån typ av efterfest men det gick väl sådär, mycket folk hade redan dragit sig hemåt. Det slutade med att vi cyklade hem och hällde upp lite vin och fortsatte tjata skit och imiterade ex. maria Montazami. Jävlar va jag skratta!!!
Detta var ju inte riktigt meningen, men det blir ju inte alltid som man har tänkt att det skulle bli. Jag hade tänkt att vi skulle sitta hem hela kvällen dricka lite vin, tjata skit o kanske kolla lite tv.
Men jag hade förbannat kul så va gör det? Inget!

Idag är det ju farsdag, det var väl om jag ska vara ärlig därför jag ville ta det lite lugnt på lördagskväll eftersom jag var rädd att jag inte skulle komma ur sängen :)
Det gick över förväntan, jag kom upp och fixa ordning mig och slog in pappas present.



Sen var det dags att åka till Vinninga för lite mat. *mums*

Efter några timmar är vi nu hemma igen och jag avsluta denna söndag i soffan och titta på Playa del Sol.

Kommentera

Publiceras ej