FAN Bit ihop!!!

0kommentarer

Kom hem från jobbet för en stund sedan, nu sitter jag i soffan framför tv:n med mat i magen. Var inte ens hungrig så Tobias får ta med maten till jobbet imorn, själv brukar jag inte vara så hungrig när jag jobbar 11- 18. Fick bli en kopp thé istället.

Hade tänkt se Lyxfällan på Teliaboxern på internet via "Via on Demand", men tro inte att det skulle vara så lätt. Man va såklart tvungen att ha abonnemang och det fick man så klart på telia.se. Tar några dagar och kostar lite pengar, va tror dom. Väntar man 30 min så släpper dom det på tv3.se. Blir när jag skrivit klart här.

Dagen var toppen på jobbet. Har ju som sagt varit borta två dar vilket innebär att man ofta har mycket att göra när man kommer tillbaka. Precis som idag. Hade några småluckor men dagen sprang iväg. Det gör den ofta oxå när man har toppen kunder. Ex. favoritkusinen,


kompisars syskon och helt vanliga bra kunder man kan snacka lite skit med. Tiden bara rullar iväg.
Men FAN va TRÖTT jag blir när folk bara ska gnälla. När ska dom lära sig att vi jobbar mot samma mål.
Snälla öppna ögonen och se vad som händer runt om, vad andra gör och hur dom löser sin beskymmer. Fast förresten för dom som jobbar mot samma mål låter det aldrig bli ett bekymmer.
Säger bara: BIT IHOP!!!

Nu ska jag inte tänka på detta mer, lär ju inte bli mindre irriterad, så jag byter ut det mot lite Lyxfällan.

Kommentera

Publiceras ej