Inte nått roligt

0kommentarer

Sitter här helt ensam, fördrivit kvällen med lite tv, gett magen lite mat och klickat runt här.
Tobias är än en gång på Bohusgården i Uddevalla med jobbet, trodde det skulle vara lättare att vara ensam hemma. Hade nästan sett fram emot det men det var inte alls kul när man kom hem till ett helt tyst o mörkt hus efter en mycket trevlig fika/prat stund med Ida.
Smidde lite planer, får se om dom går i lås eller om det kommer upp andra förslag. Den som lever får se.
Det är så skönt med oss två, tycker jag. Vi är så lika på många plan och på andra helt olika men va gör det? Ser mycket fram emot om det blir något! Tack förresten att man kan prata om allt med dig, inga speciella saker som hänt, för det är säkert det ni som läser undrar över nu.
Annars har det inte hänt så mycket mer intressant i på mina dagar, hittills. Har inte fått gjort så mycket mer än vikt tvätt o plockat ur diskmaskinen. Vilket liv!!! Blir tyvärr sån ibland när jag blir ensam, på nått sett orkar jag inte ta tag i saker.
har hunnit med en sak iaf: MITT HÅR!
Tyvärr så får ni vänta med foton för varken datorn eller internet verkar gilla mig just nu.
Ger upp
Kollar på Hell´s Kitchen istället

Kommentera

Publiceras ej