Vad är det som händer?

2kommentarer

Snälla ge mig ett svar!!!!
Vet inte om det är hösten som tagit med sig en liten depression eller om det är något annat som kommit in i min kropp. Känner mig inte som jag brukar. Om jag bara hade ett svar på varför.

Någonstanns i mitt liv har jag lärt mig att alltid vara stark och kämpa på vad som än händer. Har alltid sett det så att någon annan har det värre så det är ingen idé att klaga, det blir liksom inte bättre.
Ibland sätter man sig själv i skiten men ibland, säger ibland, är det inte ens eget fel. Erkänner för mig själv att jag gjort mycket dumt i mitt liv, jag är en person som tänker efter jag gjort en handling men så är JAG.
Men just nu är jag inte alls denna "rätta" person.

Ska lägga mig o sängen, somna till hell´s kitchen och försöka finna ett svar.



Snälla DU hjälp mig!!!!

2 kommentarer

DU

19 Nov 2009 16:41

Ska försöka hjälpa dig...

Vem är inte deprimerad när man åker till jobbet i mörkret och kommer hem efter att solen gått ner?

Trots att det inte alltid regnar så är det grått vart man än tittar och luften är fuktig ändå.

Många går och snörvlar och är förkylda, blir på dålkigt humör som då går ut över alla andra runt omkring - fast det säkert inte är avsiktligt.

Ju mer man försöker att hålla lågan vid liv och kämpar för att inte se allt så "svart" desto mer "skit" tycks man se.

Men det är nog bara hösten - bit ihop, tänd några ljus och försök att tänka på hur mysigt det är att sitta inne istället för att vara ute i det gråa, trista och råkalla vädret så känns det nog lite bättre i alla fall!

Det är sant som du först skriver - det finns nog de som har det värre...

Sara

11 Feb 2010 21:08

Ja tid fick jag ju som du kanske märkte :D På lördag åker vi till Virre o Kalle, men sen är helgen omärkt :)

Kommentera

Publiceras ej