Väldigt lika!!

1kommentarer

Söndag 15 nov och klockan är nu 18.06 när jag börjar skriva. Min helg har gått fort, kanske för att jag har haft fullt upp.

Fredagen var helt ok på jobbet, lite trögt men helt okej. När klockan började dra sig mot 20 infann vi, jag, Tobias, Emma o Erik hos Aronsson för mysig middag, räkor med tillbehör, och Idol. Äntligen! Eddie åkte ut, fast o andra sidan Reza kunde lika gärna åkt hon me. Visst hon har vart väldigt bra på att sjunga men i fredags vet jag fasen inte va hon höll på me + att jag hör fan inte va hon säger. Öva!!!
När vi kollat tv:n lite roliga klipp på youtube och tjatat massa skit drog vi oss hemmåt. Emma skulle ju upp o jobba och det ä ju skönt o inte sova bort hela lördagen.

Lördagen startade med en tur på staden med mor & far. Inhandlade gardintyg så nu har mamma lite jobb framför sig. :D
Efter några timmars letade och inköp blev det en fika och sen tog jag tag i Tobias hår, va långhårig som attnas. Nu klarar han sig till jul om inte förbi det oxå. Det är väl så det heter "skomakarns barn...."
Åkte hem vila lite framför tvn och började sen fixa ordning mig.

Kvällen började med en öl hos Aronsson sen var det cykel fram tll staden till Krog & Kompani för käk tillsammans med alla goa vänner. Riktigt najs. Hoppas alla andra oxå hade trevligt???




Vi åt o drack och babblade en massa. precis innan kl slog 22 gick jag och Sanna över till harrys, kände oss för snåla för entré. Tyvärr var det inte så många som fortsatte kvällen som man hade hoppats men men det är väl så...
Vi satt och tog ett par drinkar



sen kom Joakim o hans 2 kompisar, trevligt att träffa nytt folk sen dök även tobias, larse o aronsson upp. Dom hade gjort en liten mellan landning hos aronsson innan.




Jag "lullade" som vanligt runt, med nått i handen, lite för mig själv när Sanna drog sig hemmåt. Du såg riktigt trött ut ska jag tillägga. :D Hoppas du inte blev så dålig som jag blev hos dig bara :D
Diskuterade lite roliga saker med folk men kom väl kanske inte så mycket längre men va gör det. Vi kommer aldrig komma längre heller tror jag.

När klockan slog stängningsdags fick vissa för sig att dom skulle åka till Edsvära till McDragans. Varsågod! Tycker man är intressant så!!!
Själv tog jag cykeln med Christian runt staden, fick i oss lite käk o prata med folk. Närmare halv 4, 4 tror jag att jag kom under täcket hemma med nån konstig känsla i magen som jag inte kunde sätta fingret på vad det var. 
När jag vakna till vid halv 8 var andra sidan av sängen fortfarande tom. Jösses...
Närmare 8. 30 behaga Tobias komma hem... Gäller att passa på när man kan. Så tänker jag... På nått sätt funkar det ju eftersom vi på denna front är ganska lika. Att vi kan festa hela natten/morgonen lång o sedan inta soffan alternativt ligga kvar i sängen hela dagen.
Men som sagt jag passar på.. man vet aldrig vad som händer i livet som gör att man måste ändra sig.

Nu ska jag se om det regnar och kanske ta en promenad.. Återkommer

1 kommentarer

Sanna

15 Nov 2009 19:30

Ha ha, trött var jag, men den som var dålig var Joakim! Han har dessutom typ sovit h e l a den här dagen... Men tack för igår, det gör vi om!

Kommentera

Publiceras ej