Veckan börjat bra

1kommentarer

Måndag igen, känns som att det bara är måndag och söndag alla andra dagar går undan så himla fort. Denna vecka började väldigt bra, ledig dag, får ju visserligen jobba lördag men det är helt ok.

Drog mitt strå till stacken idag och var på blodcentralen så nu är man ca 4,5 dl blod fattigare, det produceras förstås nytt när kroppen återhämtat sig vilket kändes som en evighet idag. Var helt slut när jag kom hem. Hade bara velat gått o lagt mig men istället åkte jag hem till syster-yster och fick i mig lite "flygande jakob". Det satt som en smäck.
Vi satt kvar länge o väl och pratade, var riktigt trevligt. Jag fick låna en bok som jag tänkte ta mig igenom. Känner att jag behöver det så jag vet vad jag ska säga när folk tar upp diskussioner med mig. För det känns som att alla inte vet vad dom pratar om och vet inte jag vad jag ska säga tycker jag det är jobbigt för jag tycker man behöver ha lite kött på benen i vissa ämnen.

Efter vårat trevliga samtal åkte jag och hämta upp mamma sen åkte vi till Skara för att kolla om dom hade nått snyggt tyg till mitt kök. Det hittade vi. Kommer bli bra! Ska bli så kul när vi blir klara där nere och får ordning på allt även här uppe. Ska in med lite nya dekorationer ett skåp och som sagt nya gardiner. Ser verkligen fram emot det.

Är nu hemma och väntar på att Tobias ska komma hem från GBG för att då se vad kvällen har att erbjuda.
Nu ska jag ta min "NYA" bok och krypa upp i soffan.

1 kommentarer

Ida

16 Nov 2009 19:28

hoppsan hoppsan, ska jag ta åt mig?

Kommentera

Publiceras ej