Bra Katrin!

0kommentarer

Att det ska vara så svårt att "få tummen ur". Tänker att man ska göra så mycket hela tiden men inget händer. Fast idag har det HÄNT! Katrin har både plockat ordning på alla hennes kläder och målat skåpet en gång. Bra!!


Trodde jag aldrig skulle komma ur sängen idag, fick väl tillbaka för att jag inte sov så mycket i helgen. Brukar komma mitt i veckan.
Vid sådana här tillfällen, när man är som tröttast är det tur att det är så kallt som de är på morgonen så man vaknar till, kände att annars hade jag nog nästan cyklat i sömnen.
Det har hänt några gånger när man cyklat att man bara vill sluta ögonen och de har hänt att jag gjort det men som tur är endast för en LITEN stund. Skulle nog se lite roligt ut om man skulle cykla och blunda. AJAJAJ inte bra....

Ytterligare en bra dag på jobbet, inte så många som jobbar på onsdagar så det är väldigt skönt. Det blir en annan stämning då. Visst är det bra när vi är fler också, blir lite mer att plocka med då.

När dagen var slut åkte jag förbi hemköp för att köpa fiberhusk till Tobias så han kan baka bröd någon dag. Gick i butiken och letade, förstod att det måste ligga vid mjölet men såg ingen förpackning med de namnet. Sökte upp en i personalen och frågade.
Hon sa: Det finns vid mjölet. det ska det göra iallafall.
Jag: Bra. Letade men hitta inget. Får kollar igen.

Trodde att hon skulle följa med och visa, men icke då. Kikade lite till bland produkterna men ingen vinst denna gång heller så det slutade med att jag gick ur affären TOM HÄNT!
Fattar inte varför man jobbar bland människor och har ett service yrke om man inte kan va trevlig/ "serviceminded"???
Sluta jobba tant!!

Det nya livet rullar på, känns väldigt lätt faktiskt men de är väl för att det precis har börjat. Tobias hade gjort jätte god middag när jag kom hem.

Kycklingfilé, marinerad med vitlök, fylld med brieost och soltorkade tomater Kycklingfilé, marinerad med vitlök, fylld med brieost och soltorkade tomater.



Att lite mat i magen kan få en att sätta sån fart. Helt otroligt!!!
Tog hand om disken, bytte om till arbetskläder och målade mitt skåp, efter det blev det en dusch eftersom jag hade färg både här och där (fast det förstås man ser ju ut att vara brunare när man har vit färg lite här o var) och nu är kvällen avslutad med Oskyldigt Dömd.
Tror jag ska ta tag i tandborsten nu och sen sova. Ska till sjukhuset imorgon innan jobbet och lämna prov.
Önska mig lycka till!!!

Kommentera

Publiceras ej