Kalas

0kommentarer

Dagen börjar gå mot sitt slut och man har hamnat i sängen. Tobias kollar på Ali G så jag kan passa på att skriva lite. Måste bättra mig NU!

Familjedagen började hos Tobias mamma där vi skulle fira Jocke som fyllde 24 år igår.



Det blev jätte god mat:
Förrätt: Räksoppa
Varmrätt: Potatis, Porterstek, sås och gelé.
Desert: Tårta, såklart
Va annars på ett kalas?? :D

Paketöppning givetvis


Hoppas du blev nöjd med paketet? Såg så ut iaf.

Med lite mat och tårta i magen blev man lite trött. Vissa lite mer. Tobias stendecka i tv- fåtöljen.
Så blir det när man är ute o ränner till tidiga morgonen. Men enligt han, när vi åkte till Vinninga, var han inte alls trött och det va inte alls jobbigt att åka på kalas.
Ja, ja, det lät ju bra iallafall.. :D

När klockan slog 18 och Tobias vaknade till, tog vi en promenad

till mamma o pappa för kvällsmat. Tacos!
För en gång skull åt man sig inte spymätt. Väldigt lätt annars när det gäller tacos, man trycker alltid ner lite mer än va som egentligen får plats. Att man aldrig lär sig.

Vi tittade på kort från Turkiet och Maria visa sina kort från Rom, det var mycket kyrkor o byggnader. Tyckte våra kort var roligare..
Men det är klart det var ju inte samma typ av resa i gjorde.
Bokade även biljetter till Skövde operettsällkap som framför:



Undra hur många gånger man kan se den??? Har nog tappat räkningen.
Så nu är min & Idas "novemberkväll" bokad.. :D
Dock ska vi ju ha min tjejkväll i novemnber oxå men de ä ju en annan sak.. Då blir det lite mer party så se till att komma från kattutställningen i tid. :D

Nu ska jag kolla lite info angående mitt o Tobias höstprojekt. Se om jag hittar något bra. Håller er lite på halster än så länge. Tycker det är jobbigt att berätta för mycket när man själv inte vet hur det blir. Man känner sån prestationsångest.


Tror jag ska sova nu så man kommer upp imorgon för då blir det målning för hela slanten och Tobias ska fixa det sista på väggarna så vi eller rättare sagt Tobias kan börja spackla.

God Natt

Kommentera

Publiceras ej