Äntligen!

0kommentarer

Kvällen är här, klockan är endast 20. 30 men tittar man ut genom fönstret ser det ut som mitt i natten.. Usch! Klart det är mysigt på hösten när ljusen är tända och det sprakar i brasan, men jag får nog stå ut med att inte ha någon mysig eld förrän fram mot jul då källaren, förhoppningsvis, är klar.

Första dagen efter semestern. Väldig lugn dag måste jag säga, men vem tackar inte nej till att smygstarta??? Var inte jätte kul när klockan ringde imorse, man var inte alls pigg på att gå ur sängen men va fanns det för val? Inget.
Helt ok när man väl kom till jobbet men tusans va kallt de var när jag cykla, vinterjackan fick allt åka fram.

Jobbade endast till kl 16 så när jag kom hem ca 16. 30 kom pappa med våran nya trappa. För denna ville vi hemskt gärna bli av med.


(så här ser det ut när pojkarna får leka av sig)



Äntligen!!! Det var lite "jocksitt" för pappa o Tobias men efter en liten stund var den på plats. Åh va stor den blev. :D





Hade tänkt att fortsätta måla mitt skåp men eftersom trappan kom och vi även behövde lite mat



så fanns inte riktigt tiden kvar. Får ta igen det imorgon eller en annan dag, lätt att Katrin säger så när hon börjar greja.

Nej, nu ska jag måla naglarna och kolla på tv.

Kommentera

Publiceras ej