En timma extra

0kommentarer

Sitter här, igen, och klickar runt. Facebook.. hotmail... facebook.. msn... Vilket liv, men va tusan ska man göra?? Man blir ju inte direkt pigg o glad när man ser ut och det bara är grått o trist och regnet droppar ner...
Känner mig faktiskt lite hängig, det bara kom över mig. Dagen började så bra. Sa igår när jag kröp ner att jag skulle komma upp i tid och sagt o gjort när klockan var 8. 47 började Tobias putta på mig.. Hjälp.. vi hade inte ställt om klockan! fatta va tidigt jag vakna på en söndag. Inte likt Katrin.
Självklart kunde jag inte somna om så jag gick upp o tog hand om tvätten jag börjat med igår och Tobias plockade fram frukosten.

Med frukosten i magen fortsatte jag med att betala lite räkningar och sen drog jag på mig mina snygga arbetsbyxor

(bild från i somras)

och målade klart mitt skåp. Äntligen är det färdigmålat. Måste bara torka sen ska det ställas på plats. Det kommer blir SÅ fint.

Nu har jag fått lite mat i magen, igen. Resterna från gårdagens middag. Satt fint!

Ska ta på mig skorna och åka till Linda och fixa klart mina naglar. Blev ju lite stressigt igår och eftersom jag inte skulle göra nått idag så gick detta lika bra.

Funderar på att åka hem till mor & far en sväng sen.. får se vad dagen har att erbjuda..

Måste åka nu!

Kommentera

Publiceras ej