Familjedag

0kommentarer

Sitter i den så kallade myshörnan. Får ju nyttja den nu till fullo n är vi inte kan vara nere i källaren. Alltid bra, men man är allt bortskämd med stor tv o bra ljud. Vilka problem man har egentligen...

Trodde jag inte skulle komma ur sängen i tid, klockan var ställd för säkerhetsskull, efter att jag fått i mig halva vinflaskan när jag kom hem från Harrys igårkväll.
Hade tänkt att se Wallander, men gud så trött jag blev, höll mig vaken till första reklamen. vaknade till av att tv:n fortfarande var på vid ca 3. 30. Stängde av tv:n o upptäckte att jag fortfarande låg ensam i sängen. Tobias va ute på vift vilket betyder att jag snart behöver gå o väcka han.

Klockan 13 ska vi på kalas i Vinninga, Jocke fyllde år igår. Trevligt att träffa alla o prata lite. Även om man endast är borta 1 VECKA känns det som det va evigheter sen jag träffade folk.

Efter kalaset fortsätter familjedagen hemma hos mor & far med tacos. Tror mamma vill träffa oss o höra hur i haft det. Systeryster har varit i Rom när vi var i Turkiet så det finns säkert massor att prata om.

Klockan tickar på så det ä nog dags för Katrin att snygga till sig lite.

Måste bara tillägga:

Ida, vi måste verkligen göra om det! En gång i månaden, eller va sa vi?? :D

Kommentera

Publiceras ej