Måndag kväll....

0kommentarer

Jobb IGEN... endast en dag ledigt innan det var dags att ställa klockan och fortsätta jobba. Ska väl iofs vara tacksam i dessa tider att man har jobb.

Idag var ingen rolig dag på jobbet, förutom att man träffade sina underbara vänner (på jobbet). Men vissa orkar jag inte riktigt med, snälla kan du sluta tjata.. du tar fasenn priset. Ett tips: Lär dig se när det kanske inte passar sig. Man kan inte bara avbryta. Tänk på det!

Jobbtimmarna tog slut och jag cyklade hem där jag hittade både Tobias & Jocke nere i källaren. Jocke plockade sten samtidigt som Tobias "såga" ner dom. Tack Jocke!!
En trappa ner kunde man knappt andas av allt damm så jag började laga mat istället. Köttfärsbiffar med stektlök, gräddsås o sallad. Mycket fint.

Efter maten blev datorn Katrins kompis för en stund. "Pratade" med Sanna lite ang. tjejkvällen på lör. Ska bli SÅ JÄKLA kul, är skit taggad. Längtar!!!

Nu tänkte jag avsluta kvällen med lite tv så jag är utvilad imorgon då är det först jobb 8- 16 sen frisyrvisning med Wella 19- 21 i Skövde.

Nu blir det tandborstning!!!

Kommentera

Publiceras ej