Nu blir det lördagsmys..

0kommentarer

Nu är det slut på min vecka. Jobbade i dag så jag "tog helg" klockan 13 idag. Jobbet idag gick jätte bra och tiden rullade iväg väldigt fort. Det är skönt när det är lördag eftersom man egentligen velat ligga kvar i sängen när klockan ringde, men det gick ju verkligen inte. Hur skulle det se ut???

När jag kom hem slängde jag av mina håriga kläder, det kliar så himla skönt... eller inte.. när man har byxorna fulla med hår..
På med nya sköna kläder. Satte mig i bilen och styrde mot Linda, dags för lite nagelvård. Tack för hjälpen. Blev ju inte riktigt som vi tänkt men det blev bra ändå. :D
Väl hemma IGEN förberedde Tobias dagens middag. Revbensspjäll, dom skulle ju grillas en timma så det va lika bra att börja och sen fortsatte jag med efterrätten, eftersom det är lördag, 70% chokladmousse.

För en gång skull var jag inte trött på en lördag, brukar annars stensomna när jag kommer hem från jobbet men inte idag så det var lika bra att fortsätta greja. Fick bli att städa toaletten, rensa i garderoben (i hallen) så jag fick plats med våra mc- kläder (tror inte det blir så mycket åkt på motorcykeln nu för tiden)

Nu, en liten paus för att hålla er uppdaterade.  Tyvärr blir det inte mer för nu ska maten få komma i magen och filmen ska i dvd:n.
återkommer med kort så ni får se hur, förhoppnigsvis, smarrigt det är.

Kommentera

Publiceras ej