Utvilad till jobbet

0kommentarer

Maten ligger fint i magen och ögonen alltinerar mellan tv:n och dataskärmen. Bra va?

Sista lediga dagen, skönt faktiskt att börja jobba igen. Man, jag, behöver struktur.
Det var förståss skönt att va ledig idag, vi kom till "steg 2" i källaren vilket betyder att Tobias kan börja spackla. Och jag grunda klart skåpet så imorn tänkte jag måla första lagret med den "riktiga" färgen. Har satt upp ett mål, på lördag ska skåpet stå vardagsrummet. Hoppas jag kan hålla det??
Vi fick en bra nyhet idag, vår trappa är klart så den hämtar pappa imorn och kommer med den efter jobbet så hoppas vi på det bästa. Den väger ju några kilo men de ska nog gå bra.
När jag fått dammsuga av övervåningen, det såg ju förjävligt ut- det blev spår när man gick- DAMMIGT kallar jag det :D,
åkte vi till EM och köpte en ny kudde till mig. Vaknat flera mornar med ont i nacken så igårkväll bestämde jag att nu måste tummen ut och det resulterade i:



Så nu ska jag nog vara utvilad till jobbet imorgon.

Vi fortsatte till hjertberg. Nu börjar vårat nya liv! Håller tummarna.

Kände mig väldigt hängig, trött, illamående och allmänt off. Trodde det berodde på att jag inte hade fått mat på länge och när Katrin känner sig sån är det endast mat som går fort att få vilket betyder- snabbmat. Denna gång blev det Roma.
Började äta och insåg snart att det va inte så gott som jag trodde, varför ska det vara så???

Tittar nu på Grannfejden. Vilket folk, att dom orkar. Förstår inte att man kan lägga så mycket energi på så mycket skit.

Ska nu passa på att borsta tänderna i reklamen och sen ska jag inviga min nya kudde.

Kommentera

Publiceras ej