Förstå nån gång!!!!!

1kommentarer

Shit, hur trött kan man bli??? Trodde jag sovit tillräckligt igår men det verkade inte så imorse. Fick tvinga mig själv ur sängen. Tillslut kom jag till jobbet.
Hade inte så mycket att göra första timmen och det visste jag så jag hade laddat all energi jag kunde hitta för att kunna slutföra ett projekt men blev tyvärr störd av en viss person. När man säger: " de ä lugnt, jag kan göra det själv". Förstår man inte då att man kan hitta nått eget projekt. Det är lite terapi jobb för mig. Tror jag ska ändra arbetsuppgifter när jag har medarbetarsamtal nästa gång. Har aldrig sett dig slutföra det nån gång, så varför ska du ha det???? Det låter iaf bra eller hur??

Jag fick lite annat att sätta händerna i och det var mycket skönt. Tiden flöt på bra tycker jag även om jag var lite trött efter helgens bravader.
Åkte hem så fort jag kunde och plockade upp Tobias för att senare fortsätta mot, hör o häpna, Willys. Det eka verkligen i både kylen o frysen. Bra nu kan man äta frukost imorn... I dag blev det ett lite knäckebröd och nyponsoppa, hade tyvär inte tillräckligt med pulver så det blev vatten med nyponsoppa smak... Bra va???

På Willys träffa vi Sara & Matte. Mycket trevligt, känns som det va evigheter sen sist. Det får bli ändring på det. Funderar på om man ska ha en liten sammankomst till helgen, kanske lördag skulle passa. Något lugnare så man hinner och orkar packa/ tvätta och så inför resan nästa onsdag. Nu är det verkligen inte långt kvar Affie!!!! *wiieee*
Någon som vill joina på lördag????

Väl hemma packade vi upp våra tre pappåsar som kostade hela 1200 spänn.. fasen va nära på att ramla av pinnen när Tobias sa det och folk klagar på att det är dyrt på Hjertberg... Börjar tvivla.
För det kan ju absolut inte va så att vi köpte typ det dyraste vi kunde hitta. Såg tyvärr detta när vi kolla kvittot när vi kom ut. Kan det va Katrin i ett nötskal???
Sen kom Jocke, kände väl sig lite ensam och va gör man inte då jo man bjuder på köttfärssås o spagetti *mums* och kollar Idol. *Heja Eddie*

Och nu ca 3 timmar senare sitter man här och måste verkligen gå o lägga sig. Klockan ringer tidigt imorgon. 8.00 börjar jag *puh*. Som tur är slutar jag 15 men jag kommer inte hem för det, eftersom systeryster kommer och ska få lite mer oc h ljusare, förhoppningsvis, slingor.

Sängen nästa....

1 kommentarer

Sanna

30 Sep 2009 09:44

Ha ha, skrattar lite för mig själv när jag läser detta...!

Kommentera

Publiceras ej