Vem kan köra????

0kommentarer

Detta var längesen.. har nästan tappat tråden, vet knappt vart jag ska börja eller vad som hänt sen sist.
Massor antar jag med vad? det sägs ju att minnet är bra men kort och det stämmer fasen i mig här...

Har väl jobbat för det mesta och promenerat med Ida.
Varit på kräftskivor. Lite jobbigt att ha 3 STYCKEN kräftskikvor inbokade.. nu kanske ni tänker " det är väl inget"
Jo det ska jag tala om att det är, när dom är inbokade 3 helger i RAD!!!
Var trött på kräftor redan efter första.

Den andra kräftskivan var i Källby eller rättare sagt mellan källby o Blomberg hos Virre & Karlsson.
Tyckte jag och Tobias hade allt under kontroll och väldigt bra planering tills Tobias skulle hoppa på sin cykel och ramlar och slår hakan i ett BRUNNSLOCK!
Vad gör man halv 4 på lördagnatt?? Hjärnan tar liksom en paus när man måste komma på vem som är körbar för att ta oss till KSS. Älskade Broder! Tack för skjutsen.
Väl på KSS blev de 7 STYGN! Var hemma i sängen närmare 7 på söndagmorgon.
Dagen efter fick Tobias åka till tandläkaren, halva framtanden hade åkt ur. ajajaj
Han va dock väldigt söt men lite jobbigt att ha endast en halv tand...
Att vi sov hela söndagen är efter denna förklaring inte så svårt att lista ut, va???


Sitter nu ensam i sängen och ska väl försöka sova. tobias är i Uddervalla med jobbet.
Vissa tycker det är jätte skönt att vara ensamma hemma men jag tycker verkligen inte om det. Kan det vara pga vårat stora hus. Tycker det låter och knakar över allt....
Vill känna att någon finns här. Man behöver inte göra samma saker. En kan va i huset och en ute om de ska va så men då finns de ju nån i närheten man kan prata med om man vill.

Får träffa Tobias på lördag igen, då blir det fest i Borås. XoY har premiär och dit ska givetvis vi.
Killarna åker dit redan imorgon och färdigställer allt så kommer jag o Ida på lördag, jag måsge bara jobba lite först.

Shit, känner att hjärnan inte alls är med mig. Vet knappt vad jag skriver. Känner att jag inte får de att hänga ihop. Endast massa meningar med bokstäver...

Tror jag ska lägga mig till rätta och fundera över livet. så hoppas jag att ja orkar skriva lite imorn kväll, efter kräftskivan hos mor & far.

God natt!!!

Kommentera

Publiceras ej